-

:flushed: Ik heb echt even een wtf moment.

beetje raar he al gelijk seks…
maar spreek gewoon nog een keertje af en zeg dan dat je vind dat hij zo ‘droog smst’

Ik heb geen idee of hij je heeft gebruikt of niet, hij is gewoon onduidelijk. Ik vind het verder niet slim van je maar goed, gebeurd is gebeurd.
Nu je zo veel met hem hebt gedaan lijkt het me logisch om gewoon recht toe recht aan te vragen wat hij nou wil en hoe het nu verder moet…

ja haha dat dacht ik op de weg naar huis ook. maar ik bedoel van, hij is lief en waarom niet? misschien beetje verkeerde formulering ja :'D.

Je ziet een jongen, vind hem leuk. Je moet toch eens neuken dus doe je het maar met hem. (Y)

Haha ja inderdaad. =p
Maar OT. Jongens houden zich niet echt bezig met wat ze SMS-en. Mijn ex crush smste ook altijd van die droge smsjes maar hij vond me wel echt leuk! ;p
Spreek gewoon nog een x met hem af!

nee niet echt

ik zou gwn nog keer met hem afspreke en vragen hoe het zit tussen jullie en wrm hij zo smst. Als hij niet wil dn zou ik denke hij heeft mij gwn gebruikt.
iedrn verdient beter dan zulke boys…

Daar zat een risico in, dat weet je zelf toch ook wel? Als je van de eerste keer met een jongen in bed duikt, zonder dat je hem goed kent, bestaat er heel veel kans dat hij je gebruikt.
Ik hoop voor je dat hij niet 1 van die jongens is.
Wanneer spreken jullie nog eens af?

Hmm hij is idd heel onduidelijk.
Als ik in jou plaats zou zijn zou ik eerst duidelijkheid vragen, wat wil die, was het voor 1x, spreek gewoon nog is met hem af;). Als die nog vaag zou doen en geen duidelijkheid wilt geven zou ik het laten en geen moeite doen:)
Maar dat zou ik doen, ik ben heel makkelijk in iemand laten gaan, en dat is niet iedereen natuurlijk.

even voor de duidelijkheid , we hebben tussen curacao en vrijdag nog wel afgesproken maar dan gingen we gewoon naar de bios ofzo en we hadden elke keer gezoend. we hebben denk 5/6 keer afgesproken van augustus tot nu. iedereen denkt van dat ik meteen met hem in bed duik maar dat valt dus wel mee :p.

Je had hem eerst beter moeten leren kennen voor je er seks mee had. Nu ben je soort van verbonden met hem. En moest ik jou zijn zou ik zo’n droogkloot laten zitten, maar dat is in dit geval nu helemaal niet meer zo makkelijk.

Whahaha die had ik ook…

5/6 keer in bijna een jaar? Dat is hetzelfde als meteen met iemand in bed duiken hoor :wink: Maar dat is helemaal jouw keuze natuurlijk. Het is enkel jammer als hij geen gevoelens heeft voor jou en jij wel voor hem.

nou 5/6 keer afspreken met iemand vind ik weinig hoor… Om dan al meteen met hem het bed in te duiken vind ik niet echt normaal. Volgens mij voelt hij wel iets voor je, maar het is of heel weinig, of toch niets.

ten eerst: je hebt al meteen met hem gebald…daardoor denkt een boy ‘ik heb haar al gehad’ snapje? en ten tweedeee: volgends my weet hy zelf nie eens of hy je nou wel of nie leuk vind. drom gaf hy die antw. Hy wilt je aan een kant vast ni kwetsen aangezien hy al weet dat jy hem wel leuk vind. Ohofffff doet hy alsof hy je wel beetje leuk vindt, zodat hy vaker mt je kan ballen…aangezien hy nu weet da jy makkelijk te ballen bent. tsja…

Die persoon boven mij, die.

Kijk wat ervan te maken valt, lukt het niet dan is dat geen ramp. Dan heb je wat geleerd voor de volgende keer; eerst iemand leren kennen(droogkloot/ geen droogkloot), dan je gevoelens uitklaren ( is hij verliefd?) en dan pas de seks.

Zo, dat was niet heel aardig, dat hij stuurde: “Ik hoop het ook voor je.”
Hmm… Hier kan je wel wat twijfels over hebben… Weet je zeker dat het geen ‘tijdelijk plezier’ was? Het klinkt heel lullig maar misschien was het voor hem minder serieus als voor jou?