2030

We moesten voor Nederlands een verhaal schrijven over hoe we onszelf in 2030 zien. En er kwamen echt heel grappige, leuke verhalen uitt.
Hoe zie jij jezelf in 2030?
Met 5 kinderen? Stinkend rijk? Als een bekende acteur?
ookal bestaan we niet meer na 2012 :relieved:

rijk in een villa in nyc met mn ex (wat dan mn man is… :")
hehe

Wanneer lezen mensen het nieuws nou eens.
Het is echt tig keer gezegd, de Maya voorspelling is verkeerd gelezen, het moet 2120 zijn :pensive:

OT: Ik neem aan dat ik dan nog leef en 38 ben, dus dan heb ik 2-3 kinderen, ben ik getrouwd en heb ik een succesvolle baan :sunglasses:

Kinderen, succesvolle baan, leuke man, villa… :relieved:

ik hoop gezond en gelukkig :’)
leuke man, leuk huisje en een leuke baan zijn natuurlijk mooi meegenomen

niemand anders dan god weet hoe het met ons zal aflopen.

& ik hoop dat ik dan gelukkig met mn mannetje in NYC leef met twee prachtige kindjes (:

Ik hoop dat ik dan iets aan het doen ben waar ik echt intens gepassioneerd over ben, dat ik veel reis, veel van de wereld zie, veel ervaringen op doe, veel bijzondere mensen leer kennen. Dat ik als persoon groei in allerlei aspecten van mijn leven. Ware liefde, mijn droomhuis ergens in the countryside en een geweldig gezin zijn natuurlijk ook helemaal welkom.

Ik hoop dat ik dan samenwoon in een gezellig huisje met mijn vriend, kindjes en een leuke baan heb.

Dan heb ik de wereld overgenomen. baas.

Sommigen zijn lekker realistisch :’)
Ik hoop een baan te hebben :’) Rond die tijd zal ik vast ook kinderen hebben, stuk of 2… geen idee wat voor huis, waarschijnlijk rijtjeshuis :’)
Verder weet ik het niet

baas boven baas :ok_woman:

of we kunnen samenwerken.
macht + macht = meer macht :ok_woman:

dan ben ik 35 x]
uh ik hoop op een (rijke natuurlijk, als t even kan) man en 3 of 4 kinderen, een leuke baan en een grooot huis xD
en dat we allemaal gezond zijn naturlich
ik wil ook 2 katten en een vakantiehuis ergens, en iig deze stad uit zijn of misschien ook t land wel uit ofzo :stuck_out_tongue:

stokoud D:

huisje boompje beestje.

ik heb dan al vanalles gedaan wat ik wil doen :slightly_smiling_face: alle plekken bezocht die ik wil bezoeken, mijn wilde haren kwijtgeraakt, heerlijk leven gehad, geweldige vrienden om me heen, een geweldige man, 1 à 2 kinderen, mooi, gezellig huisje, leuke buurt, leuke (thuis) baan, genoeg geld om nog veel leuke dingen te doen =D
zoiets?

in London of Nyc een mooi appartementje hebben, een supergoede baan, een relatie met een leuk persoon, 2 kiddo’s en ik ga er natuurlijk voor dat er dan een genezing voor diabetes is uitgevonden (: ja clichééé

als pianiste (: of violiste. en anders ga ik daar wel in lesgeven x)
en met de ware liefde. :relieved:

Nais! Waar beginnen we?