-

-

Wat is er moeilijk aan? :confused:

:'3

-

Hoezo is dat een probleem? :'3

-

Heb je Paypal?

ja

Kijk, dan is er geen probleem :3
Ik zou er nu gebruik van maken, de dollar staat laag Ö

Volgensmij kan je gewoon in dollars betalen, dat ding rekent t vanzelf wel om. Tenminste, ik doe t ook wel eens, hoef er nooit zo over na te denken eik ; ) Gewoon doen, niks ingewikkelds aan.

als het goed is kan je normaal betalen, want je bank zet de dollars om in euro’s en dat bedrag wordt dan van je rekening afgeschreven.
ik zit zelf altijd alleen met het probleem met de maten, maar daar kan je tabellen van op google vinden (:

en als je wil weten hoeveel euro de dollars zijn typ je ook gewoon in google, bijvoorbeeld bij 3 dollar typ je : 3 dollar to euro en dan krijg je hoeveel 3 dollar is in euro te zien bij google. Heel handig.

www.wisselkoersen.nl

okeee het is uiteindelijk gelukt. dank!

he? hoe heb je dat gedaan dan, want als ik ze probeer te kopen zegt ie dit;

[i]Please note that the items added to your shopping cart, which are listed below, are not currently available for shipping to the address you selected.

This is because we do not currently ship the brands 310 Motoring, Avirex, Bali, Barely There, Bates, Bird 33, Calvin Klein, Caterpillar, Chaco, Champion, College Clogs, Colter Creek, Cushe, DC Shoes, Duofold, ECCO, Ecko Red, Ecko Unltd., H.S. Trask, H.S. Trask Accessories, Hanes, Harley-Davidson, Hush Puppies, Hush Puppies Kids, Hush Puppies Slippers, Joe Boxer, Kitson, Mark Nason, Marmot, Merrell, Merrell Packs & Bags, Michelle K, Minnetonka, New Balance, PF Flyers, Patagonia, Patagonia, Playtex, Sebago, Sebago Accessories, Skechers, Soft Style, SoftWalk, Soho Lab, Tommy Hilfiger, Tretorn, Tretorn, Trotters, Turtle Fur, Wolverine, Wonderbra, Zoo York, adidas, adidas Apparel to Netherlands. [/i]

en kan ik ze dus niet kopen.