----

-----

Hij wil gewoon met je afspreken wanneer het hem uitkomt.

hij heeft wel gezegd dat er niet meer in zit… :cold_sweat:

Ja klopt, dus alleen afspreken/seks maar verder niks. Geen relatie, waarschijnlijk geen exclusiviteit en ook geen ouders ontmoeten/Facebook official etc.

Hele herkenbare situatie. Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt met een jongen. Op zo’n avond uitgaan kan het dan super gezellig zijn en vervolgens zegt hij later dat het niks kan worden, terwijl je zelf denkt dat hij toch verschillende signalen gaf dat hij je wel echt leuk vond. Er is denk ik helaas niet echt een verklaring voor dan dat hij misschien gedronken heeft, dat gezegd heeft en er later spijt van had. Probeer je er niet te veel van aan te trekken en probeer hem uit je hoofd te zetten. Jongens kunnen soms ook gewoon heel onduidelijk zijn en dit is weer gewoon puur een situatie waarbij je met heel veel vragen blijft zitten. Probeer hem te vergeten, je verdient iemand die wel 100% voor je wil gaan!

ja daar heb je gelijk in. Verwarrend hè jongens haha :bored: :wink:
toen ik erover begon dat hij juist degene was die zei dat hij mij leuk vond (en niet andersom). Zei hij dat hij dat ook meende en dat hij dat niet door de alcohol zei, maar ja haha mooi laten.