-
Was je wel opgewonden?
Als je het niet bij jezelf doet, hoe kan hij dan weten wat ie moet doen en wat je lekker vind? :’)
^ Niet zo hatelijk, niet iedereen vingert zichzelf.
Inderdaad, vond je het wel fijn? Deed hij het wel voorzichtig? Was het maar een vinger?
Waarschijnlijk niet nat genoeg. Misschien nog meer voorspel volgende keer (en dan bedoel ik zoenen en je gewoon geil maken, niet het vingeren zelf. Dus eigenlijk het voorvoorspel ).
@encore, Nee ik was niet perse hatelijk aan het doen maar ik vind het raar dat ze het bij zichzelf niet lekker vind, dat het met een jongen wel lekker is.
Dus het is misschien wel wat logisch dat je daardoor niet opgewonden bent ?
Ik heb dit ook weleens gehad, het gevoel bleef ook nog een paar uur hangen daarna. Ik denk, weet het niet zeker, dat hij te snel met z’n vingers erin ging en dat dat pijn doet. Iets langer voorspel doen dus denk ik?
Ik vinger mezelf ook niet hoor, stimuleer alleen mijn clitoris. Maar als een jongen het bij me doet vind ik het 9/10 keer fijn, ondanks dat ik het niet bij mezelf doe.
Misschien dat je niet nat genoeg was TS en dat het daarom brandde?
Misschien een beetje olie gebruiken en eerst zelf wat meer experimenteren? Ik vind over de clitoris wrijven ook lekkerder in het begin, en daarna eigenlijk pas vingeren…