....

Ik denk dat het beter is om haar geen aandacht meer te geven.
Zijn er geen andere meisjes waarmee je om kunt gaan? Is echt elk meisje in je klas bezig met dezelfde interesses?

Om nieuwe mensen te ontmoeten, is het handig om te kijken naar activiteiten in de buurt: denk aan een sportvereniging, een muziekklas, het volgen van tekenles, etc.
Ik heb er echter niet veel ervaring mee, dus meer tips kan ik helaas niet geven.

‘‘Ik wil graag een echte vriendin.’’ vrienden zijn geen producten, je kunt ze niet zomaar vinden of krijgen (hoe rude dit ook wel klinkt, sorry). Een echte vriendin vind je niet zomaar. Raak eerst bevriend met anderen, en mocht je een super goede klik krijgen met iemand, dan gaat het allemaal vanzelf. En noem iemand niet gelijk je beste vriendin, want je kan zo een mes in je rug krijgen (spreek uit eigen ervaring cri).

Ga wat doen met je andere vrienden (idk hoe oud je bent enz) en hou je met andere dingen bezig. Vergeten is moeilijk, en denk niet dat het ooit gaat gebeuren aangezien je heel gehecht bent geraakt met haar, maar ontmoet nieuwe mensen en doe je eigen dingen. Zo gaat het misschien wat makkelijker. Succes. x