-

-

Het is wel kinderachtig om haar te negeren en dan nog verwachten dat zei sorry zegt. Ik begrijp dat jullie het niet leuk vinden. Zeg dat ook zo tegen haar. Dat je het niet leuk vindt dat zei geen tijd voor jullie maakt maar wel voor haar vriendje. Jullie kunnen meteen wat regelen om bijvoorbeeld vrijdag dan naar de stad te gaan :slightly_smiling_face:

Hoe oud zijn jullie?

Als je ruzie hebt samen met je vriendin richting je andere vriendin, is dat niet eerlijk. Want dat is twee tegenover 1.

Veel mensen vinden het lastig om in het begin van hun relatie een goed balans te vinden tussen tijd voor hun vrienden en degene

Veel meiden (en jongens trouwens ook) vinden het lastig om in het begin van hun relatie een goed balans te vinden tussen tijd voor hun vriendje en tijd voor vriendinnen. Ik heb dit ook bij veel mensen zien gebeuren. Ik denk dat het belangrijk is dat je haar wat ruimte en begrip hiervoor geeft, meestal veranderd dit naar verloop van tijd wel weer.
Wel is het natuurlijk belangrijk dat je vriendin ook jou begrijpt want het is voor jou super vervelend en ze moet ook rekening met jou houden! Dus ik denk dat het slim is om nog een keer samen te gaan praten zodat je kan vertellen wat je hierboven eigenlijk verteld hebt. Hoe beter je communiceert met elkaar, hoe beter je elkaar begrijpt waardoor er geen onnodige ruzie hoeft te ontstaan. Succes!

BP weg slotje