-

-

Begin van onze relatie??

uhm…
Ik denk dat je een bééééétje teveel erover nadenkt.

Hij vind je leuk om mee te praten en samen te hangen, da’s wel wat duidelijk .
maar leuk leuk?
als in ik-wil-je-als-vriendinnetje-leuk-leuk?
Hoe moeten wij dat weten?
Laat staan dat jij het moet weten.

Daarom wordt er zoveel gezegd dat je het moet vragen.
Elke keer weer op dit forum ‘vind ie me leuk?’
en elke keer weer is 1 van de oplossingen ‘vraag het hem.’

Dus ik gooi de ‘vraag het hem’-kaart al op tafel.

Ik denk dat hij je wel leuk vind hoor! Maar als hij bij je thuis komt. Ben je dan Home alone?

Ow thanks girl. Je bent zo hard dit forum is er toch voor bedoelt of niet dan?

Hi,

Het kan inderdaad het begin van jullie relatie zijn. Daarvoor moeten jullie elkaar inderdaad beter leren kennen en aangezien jullie al hebben gefacetimed kun je er wel vanuit gaan dat het geen pedo is, zou toch op een openbare plek afspreken waar meerdere mensen zijn. Ik denk dat hij je leuk vind anders zou hij niet zoveel moeite doen en ben gewoon jezelf. Ik weet dat het eng is maar jullie zullen allebei nerveus zijn, dus gewoon jezelf zijn en de kans is groot dat hij dat leuk vind want jullie appen al best lang.

veel succes

Tuurlijk is dit forum ervoor,

sterker nog er is een algemeen topic zodat al de ‘vind ie me leuk?’ vragen in 1 topic kunnen :wink: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html

Ik ben gewoon eerlijk met wat ik denk. en ik denk (ook samen met blair) dat het misschien wel gevaarlijk is dat ie meteen naar jou toekomt.
Je hebt gefacetimed en dat ie geen pedo is :flushed:
maar het kan nog altijd wel foute boel betekenen. Noem me maar pessimistisch of iets dergelijks maar omdat je vaak met hem praat via facetime, betekend nog altijd niet dat ie in real life een veilige jongen is.
Ik wil niet zeggen dat ik weet of ie een foute jongen is maar toch het zekere voor het onzekere nemen en de 1ste keer afspreken in het openbaar.

Begin van je relatie? Je loopt wel erg hard van stapel. Waarom niet eerst een paar keer afspreken en hem écht leren kennen. Mensen kunnen heel anders zijn op WhatsApp dan in het echt.

Schattig dit.

Er van uit gaande dat je iets van 14 bent ofzo, ik zou eerst met hem afspreken. Misschien met wat andere vrienden erbij of zo. En daarna samen. Als je elkaar dan leuk vindt merk je het vanzelf. Over alles nadenken heeft toch niet zoveel zin. Beter om het gewoon te doen dan kom je er veel eerder achter.

Daarnaast sluit ik me aan bij Soundssoldier,

wees even voorzichtig. Mensen kunnen zich heel anders voordoen op internet en daar wordt helaas veel gebruik van gemaakt. Praat er met je ouders over en spreek af op een openbare plek. Kan kinderachtig klinken, maar er is altijd een kans dat het fout gaat en dat wil je echt niet.

Wacht je afspraakje op vrijdag af en bekijk het dan verder! Amuseer je en alvast veel succes!

Zo als veel mensen zeggen eerst afspreken voordat je een relatie hebt. Veel mensen gedragen zich anders op het internet dan in het echt. Maar veel succes :upside_down_face:

Beginpost weg, slotje.