.
Gewoon wachten tot je iemand leuk vindt. Je hebt nog alle tijd.
+ Single zijn is ook best wel chill.
Ja gewoon afwachten, meestal komt het als je het niet verwacht. En anders spreek wat random mensen aan op plaatsen waar je toch nooit weer komt. Vraag eventueel hun nummer en heb gewoon wat leuk contact. Het hoeft niet direct je vriendje te worden
vind het grappig dat je zegt ‘dat het NOG lang gaat duren’
meid je bent 13 :’) zat je op je stoel te kijken op de klok vanaf je 11de en nu roep je:’ waar blijft m’n prins op het witte paard?’
Je bent nog maar 13, dat klinkt zo stom maar het is eenmaal zo. Single zijn is helemaal niet erg, leef je leven, heb sociaal contact met jongens en meisjes. Who knows…
maar verwacht asjeblieft niet dat je snel een vriendje gaat krijgen ofz…
Enne geloof me vriendjes en relaties zijn niet alleen maar rozengeur en maneschijn.
dit :’)
het is iets waar je nog altijd wel voor moet werken en blijven communiceren,
niet enkel en alleen cadeautjes kopen als je 2 weken samen bent, handje vasthouden en elke keer na de pauze op elkaars schoot zitten.
jaa sorry ik weet ik ben 13 en ik weet ik ben nog jong i know! maar tegenwoordig op insta en in mn directe omgeving enz… miss heb ik het iets verkeerd getypt alleen ja mn beste vriendin die gaat ineens minder met me om enz en een andere vriendin claimt weer een goede vriendin van me vandaar dat ik meer jongens vrienden wil enz die zijn gwn een stuk makkelijker enz (meestal vlgns mij😅) en ja ik heb wel vrienden enz alleen die hebben al ahahhaha lol
hahaha ik weet ik ben 13 & ik denk ook echt niet lang dit enz alleen lees mn bericht hierboven dan snap je het wel😅 soorryy ben ook best onzeker en verlegen dus bedoel ook of ik ooit bv een stap durf te zetten
Nogmaals zoek gewoon wat contact met mensen. Ga er niet vanuit dat het direct wat wordt. Als je met iemand contact hebt, is het niet van de een op de andere dag je vriendje. Dat duurt sowieso langer want je moet elkaar leren kennen. Je zult er ook snel genoeg achter komen dat je niet met iedereen zo goed klikt op die manier
Ga nu niet, omdat je vriedninnetjes minder omgaan met je ofz, zeggen dat jongens veel makkelijker zijn. Dan ga je veel vriendschappen met andere meiden missen…
vind het raar dat je zo’n assumptie maakt dat als je vriendinnen er niet zijn ofz, je de sprong maakt naar:’ ik wil een relatie’
wat is er mis met gewoon meer vriendinnen?
maak je geen zorgen joh, het komt echt wel! ik ben nu 16 en ook nog nooit een vriendje gehad omdat ik gewoon niet zomaar met elke jongen die mij eventueel leuk zou vinden aan pap. En dat is ook belangrijk, ik heb ook een tijd gehad dat ik dacht wanneer komt dat vriendje nou is of komt die ooit nog wel? en toen had ik bijna met een verkeerde jongen gekregen, het is dus ook belangrijk om je zelf respect te behouden en niet voor de eerste de beste jongen te gaan. girl het kom wanneer het komt don’t worry.
Waarschijnlijk is dat gewoon het gevoel van gebrek aan sociaal contact. Dan ga je vaak ook denken aan een relatie
Volgens mij wil jij een vriendje puur om een vriendje te hebben. Dat is niet helemaal de goede insteek… Je ontmoet vanzelf iemand die je aantrekkelijk, lief etc. vind en als dit wederzijds is dan kun je altijd kijken wat er van komt… Je moet niet je best doen een vriendje te krijgen of iets dergelijks. Wacht gewoon af, kijk wat er op je pad komt, leef je leven, spreek af met vrienden en vriendinnen en forceer ‘een vriendje krijgen’ niet zo!