.

.

Niet sturen. Als hij écht depressief is, kan hij niet opknappen van een naaktfoto, beetje vaag dat hij dat zegt… Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je het liever niet hebt. Wilt hij het dan uitmaken dan weet je dat het hem dus om naaktfoto’s ging, want als hij echt van je hield zou hij het niet uitmaken om zo’n domme reden.

Sorry, maar hij klinkt echt als een lul. Zijn depressie gaat niet ineens op magische wijze weg zodra hij een naaktfoto heeft. Ik zou hem dumpen, dit is gewoon emotionele chantage.

Ik las de titel en dacht meteen, Nee!
En zoals @Lot al zegt, van een naaktfoto los je zijn depressie niet mee op.

Sowieso iemand die naaktfoto’s vraagt. Lol, meteen dumpen!

Ik heb tegen hem gezegd dat ik het niet ga sturen en dat als hij echt van me houdt hij dat moet accepteren. Nu zegt hij opeens dat hij nooit van me hield maar dat hij dat wil opbouwen😕 Hij vraagt wat nu het probleem is

Gewoon blijven volhouden, naaktfoto’s sturen is nooit een slim idee. Als hij het hier echt om wilt uitmaken weet je ook meteen wat zijn echte intenties waren en ook al kan dit kwetsen, je vindt wel iemand beter die echt van je houdt.

Dit. Ik zag de titel en het eerste wat door me heen gaat is niet doen!

zeker niet doen !
ik heb sinds een jaar een vriend en die heb ik al naakt gezien enzo en hij mij ook hij vraagt trouwens nooit om naakt foto’s en jongens die sws vragen om naakt foto’s gwn niet doen daar gaan alleen maar ongelukken van komen. een vriendin van mij was helemaal weg van een jongen hij vroeg naakt foto’s zij deed het en binnen een week had bijna iedereen die naakt foto zelfs ik kreeg ze toe gestuurt. dus gwn niet doen en als een jongen je naakt wil zien. dan moet je elkaar vertrouwen en weten dat hij het niet alleen om bepaalde dingen doet en als hij je zo graag naakt wil zien doe het dan in het echt.

Excuse me???

Dit zegt toch al genoeg dan of niet??
Rode vlag! meteen dumpen want dit vind ik niet kunnen.

waarom heb je dan een relatie als je niet ‘van iemand hield’ om te beginnen…
en opbouwen? Wat moet ie opbouwen dan?

'k zou 'm bellen en meteen zeggen wat erop staat, wtf denkt ie wel?!

als ie stuurt wat het probleem is, stuur gewoon terug: “M’n probleem is dat jij mijn keuze niet accepteert en blijft doorvragen op iets wat ik niet wil en niet ga doen. Het feit dat je niet van me houdt (ookal wil je het opbouwen) zegt toch al genoeg waar we staan?”

en dan iets in de zin van: ‘ik wil niet echt meer met je samen zijn’ (het uitmaken zou ik face-to-face doen, niet via je telefoon

Dus hij meent zijn gevoelens te kunnen opbouwen door naaktfoto’s van jou? Hij bouwt hooguit iets op in z’n broek, dan houdt het ook wel op. :’)

Meid, laat je niet manipuleren. Het klinkt alsof hij alle smoesjes uit de kast trekt om maar aan foto’s te komen. Hij gaat niet minder depressief zijn als je foto’s stuurt, of meer van je houden. Dat is klinkklare onzin, hij probeert jou gewoon te overtuigen.
Naast dat je die foto’s niet moet sturen, zou ik me ook afvragen of het wel zo’n leuk vriendje is. Wil je wel een vriendje dat zo pusht jou dingen te laten doen die je niet wil? Het lijkt mij geen gezonde relatie, ik denk dat die jongen eerst aan zichzelf moet werken.

Amen!

Hopelijk heb je deze lul gedumpt? Je verdient echt wel beter.

Ook echt triest van hem dat hij gaat spotten met een depressie ofzo.

duuuude rustig
als je nog kort hebt dan zit je toch niet meteen level 100 in het houden van iemand, sommige mensen hechten wat meer waarde aan zo’n uitspraak.

ot: niet doen als je het niet wil en als je m niet vertrouwt - waarom vertrouw je je eigen vriend niet, maar oke - en als je m wel vertrouwt dan hoeft t ook nog niet. vgm is dat over depressie weggehaald maar dat is geen excuus voor een naaktfoto (?).

^ Als ik eerlijk ben vind ik dat je geen foto’s naar wie dan ook moet sturen. Al heb je 100 jaar een relatie met iemand - overdreven, dus even bij wijze van spreken. Je kan iemand wel vertrouwen op dit moment, maar stel het gaat uit, wie weet wat hij dan gaat doen?

Nee, ik zou echt iedereen op het hart willen drukken om nooit naaktfoto’s naar je partner te sturen.

Nog altijd geeft dat geen goede voorbeeld van hem en om het op te bouwen om het sturen van een naaktfoto?
noem me maar ouderwets ofz maar da’s toch niet de manier?? :’)
lvl 100 bedoel ik ook niet maar als ie zegt ‘Ik heb nooit van je gehouden maar wil dat opbouwen’

Dat klopt toch ook niet he? of lees ik nu tussen de lijntjes?