.

.

Hoe oud ben je? Ik zou het wel echt tegen je ouders zeggen hoor, nu lieg je je ouders eigenlijk voor.

Waarom denk je dat je ouders het niks zullen vinden? Ik zou het toch vertellen.

Hoe kan je een relatie hebben met iemand die je nog nooit in het écht gezien hebt? Ik snap zulke dingen gewoon echt niet…

Maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Ik zou eerlijk tegen je ouders zijn, want vroeg of laat komen ze er toch wel achter.

Ik ben 14 en hij is 15 en word over paar maanden 16

omdat ze het maar niks vinden dat ik met jongens bezig ben. Niet dat ze het erg dat als ik een vriendje heb want daar hebben ze nog nooit moeilijk over gedaan. Maar toch dat ze het niet goed vinden dat hij zo ver weg woont. En hoe ik hem heb leren kennen vinden ze denkik al helemaal niet goed. Ik heb wel zelf met hem afgesproken om gewoon tegen iedereen te zeggen dat we elkaar van vakantie kennen.

Ik zou toch maar eerlijk zijn hoor.

Ik vind het inderdaad wel enigzins vreemd dat je een relatie hebt met hem, zonder hem ooit gezien te hebben. Ik snap dus volkomen als je ouders dat raar zouden vinden of af zouden keuren, vooral op jouw leeftijd.
Als ik jou was, zou ik het alsnog aan ze vertellen. Ze komen er vroeg of laat toch wel achter.

Je moet het wel tegen je ouders zeggen, want stel er zou iets gebeuren dan hebben ze een idee van waar je ongeveer bent. Maar als ze van niks weten dan is het een speurtocht door heel NL en omstreken…

Hier sluit ik me bij aan.