/

/

Ik vind het leeftijdsverschil wel best groot. Hoe staat hij erin? Heb je het besproken met hem?
Ik zou wel eerlijk zijn met hem, wie weet denkt hij juist heel erg anders over jou en wilt hij wel een relatie met jou.

Titsen? :cold_sweat:

Persoonlijk kan ik meiden die elke keer bij een andere jongen op schoot zitten niet uitstaan. Maar hé, dat ben ik. Dus zolang jij er geen problemen mee hebt, de jongens weten dat jij er niets mee bedoeld, zou ik dat gewoon blijven doen.

Zolang je eerlijk blijft tegen de jongen waar je het nu over hebt, houd je hem niet aan het lijntje.

Volgens mij geef jij meer om de aandacht dan om de jongens zelf. Dit hoeft geen probleem te zijn, als zij maar weten waar ze staan. Op het moment dat je ze het idee geeft dat het serieuzer kan worden en jij daar zelf niets aan doet, ga je ze aan het lijntje houden en dat kan ze erg kwetsen. Zeg hem vriendelijk maar resoluut dat je niet klaar bent voor een relatie - jaloezie op het contact tussen hem en zijn ex wil namelijk niet per definitie zeggen dat je daadwerkelijk gevoelens voor hem hebt - en probeer dit soort situaties voortaan te voorkomen door vanaf het begin eerlijk te zijn. Dan heb jij een leuke tijd zolang het duurt en hebben zij geen andere intenties dan jij.

Volledig eens met Pudu.
Ik denk dat je moet vertrouwen op je gevoelens en als je nog geen relatie wilt, ga er dan niet mee beginnen.