-

-

-

-

Lekker links laten liggen als ik dat zo hoor.

Ik zou gewoon contact verbreken, ik bedoel als ze zegt dat je 24/7 aan haar plakt en etc blijkt gewoon dat ze niets met je te maken wilt hebben. Blijf gewoon klasgenoten meer dan dat hoeft het ook niet te zijn, maak dat project af en ga daarna je eigen gang.

'k zou haar recht in het gezicht zeggen dat je inderdaad "“24/7"” (nogal overdreven) bij haar zit, want je zit ook NAAST haar in klas.
en geen zorgen, Na het projectje heb je ook geen reden om met haar te praten.
Alsof ze zo ‘entitled’ voelt, even op haar plaats zetten.

Denk niet dat je in het begin met haar vriendinnen was of wel? :’) althans zo lijkt het in je post

Lastige situatie.

Wat de reden ook is, ze hoeft niet zo tegen jou doen. Het slaat immers nergens op.
Als jijzelf eigenlijk geen zin meer hebt om met haar om te gaan, zou ik zeggen: je hoeft niet met haar om te gaan. Als iemand zo tegen je doet, is het zeer begrijpelijk dat je er klaar mee bent.

Maar ik snap het als je dit niet doet. Want alleen zitten, is ook heel kut. Ik zelf herken me hierin.

Stel je wilt nog wat duidelijkheid, misschien zijn dit vragen die je eventueel kan stellen:

• Wil je liever naast iemand anders zit?
  • Wat doe ik niet goed?
  • Zullen we normaal tegen elkaar doen? (Klinkt misschien wat liever als: wil je normaal tegen me doen)

Ik weet niet of je hier wat aan hebt.
Ik probeer mee te denken.

:heart:

Wat naar! Ik zou het contact verbreken. Als ze zegt dit soort dingen zegt is ze geen echte vriendin. En roddels worden voor niks roddels genoemd. Probeer je daar over heen te zetten want ik er werd ook heel veel geroddel over mij maar het gaat van zelf weg :slightly_smiling_face:

Laat het gewoon lekker gaan. Dat iemand naast je zit, betekent niet dat je er al je aandacht aan moet besteden. Werk gewoon als klasgenoten aan het project, wees vriendelijk als er iets besproken moet worden en ga buiten school om met je eigen vriendinnen. Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn gelukkig. Dat zij dan vriendloos wordt is niet jouw probleem, dus ook niet druk over maken.