Got my answers. Thanks!
Klinkt wel als een orgasme. Als je het langzaam opbouwt en rustig aandoet kan het misschien intenser voelen.
Ik denk niet dat je bent klaargekomen.
Ik denk dat je dan te hard drukt op een punt. Misschien moet je proberen de druk wat meer te verdelen zeg maar.
Het verschilt misschien van vrouw tot vrouw. Wist het eerst ook niet, en vroeg mij af wat was het nou. Maar toen ik eenmaal klaarkwam wist ik ook echt zeker dat dat een orgasme was, dat voelde ik gewoon.
Ik had dit in het begin ook. Ik was dan vaak teveel bezig om proberen klaar te komen en dan bouwde de spanning ook op en dan kon ik ook niet verder.
Als tips kan ik je meegeven wat bij mij werkte… zorg dat je goed opgewonden bent, doe het iets rustiger aan en begin niet meteen op je clitoris. Doe dat pas als je echt lekker op stoom bent. Voel je de spanning opbouwen stop dan weer even en ga dan weer door.
Het voelt in het begin dat je tegen een berg oploopt en maar niet over de top komt maar er steeds net voor blijft. Blijven proberen te ontspannen.
Als het eenmaal lukt gaat het de volgende keren steeds makkelijker.
Ik heb dit ook zo ongeveer en weet ook niet of het nou een orgasme is of niet.
Als ik mezelf aan het bevredigen ben (wrijven over clitoris) dan voel ik me langzamerhand nat worden en meer opgewonden en dan op een gegeven moment krijg ik een warm fijn gevoel over me heen. Ik ben dan niet aan het schokken ofzo maar het is alleen een warm, lekker gevoel dat ik over me heen krijg. En als ik dan verder ga is het heel gevoelig en dan later eigenlijk niet meer…
Dus ik weet dan ook niet of er dan al sprake is van een orgasme of niet. Of het komt omdat ik te veel bezig ben met het klaarkomen zelf.