..

Verwijderd

Uitzoeken waar dit gevoel vandaan komt. Misschien heeft het wel helemaal niet met hem te maken, maar met iets anders. Pas als je dat weet kan je juist handelen.

Maar hoe kan het dan dat ik dit gevoel ook heb als ik bij hem ben? Het is de ene keer wel erger aanwezig dan dr andere keer…

Maar hoe dat kan en wat jij moet doen met dit gevoel weten wij niet. Dat is iets wat je echt zelf moet uitzoeken…

Is er thuis iets gebeurd? Of op school/werk waar je mee zit?
Pas ruzie met je vriend gehad oid?
Misschien maak je je onbewust ergens zorgen over wat niet hoeft.
Probeer er achter te komen en er over te praten met iemand.

^^^ en anders… zit er twijfel? Misschien tijd voor een pauze.

Het is misschien een gek idee, maar misschien staat dit wel helemaal los van je vriend. Weet je zeker dat je niet onbewust ergens mee zit? Een persoonlijke issue? Is er iets school/werk gerelateerd waar je tegenop ziet?

Ik heb bijvoorbeeld een tijdje gehad dat ik werkte en weer wilde gaan studeren, maar er maar niet uitkwam terwijl de inschrijfdatum al bijna voorbij was. Onbewust was ik daar zoveel mee bezig dat ik altijd een onderbuik gevoel had dat ik toch echt eens een beslissing moest maken, En daarnaast ook echt een hekel had aan dat werken. Ik werd er helemaal chagerijnig van en zag niks postitief meer in. Toen ging het ook een tijdje minder tussen mij en mijn vriend omdat ik met hele andere dingen in mijn hoofd zat.

Hey,

Misschien is het een idee om even tijd voor jezelf te nemen en te kijken hoe je jezelf dan voelt. Dit hoeft niet direct een week lang afstand nemen te zijn, maar het kan ook bijvoorbeeld een dag of een weekend zijn.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan bijvoorbeeld gaan stappen met je vriendinnen en je telefoon uit laten. Mis je hem tijdens het stappen? Denk je vaak aan hem? Kijk je wel eens naar andere jongens tijdens het uitgaan of helemaal niet? Probeer het eens te ontdekken wat jouw lichaam doet op het moment dat je in aanraking komt met andere jongens (niet dat je nu random iemand op zijn mond moet pakken, maar je kan altijd een praatje maken).

Probeer jezelf in ieder geval voor te stellen hoe het zou zijn als je geen relatie meer zou hebben met hem. En ontdek die gevoelens bij jezelf. Maar het belangrijkst is: Praat er enorm veel over met de mensen in je omgeving en met name met je vriend. Laat hem duidelijk weten hoe jij je voelt en wat je denkt, anders zal hij je niet kunnen steunen hierin.

Succes! :hugs: