.

.

Ik vind het niet raar.

ohh dat is goed om te horen :cold_sweat:

Ik vind het niet raar, mijn vriend is ook jonger dan ik.

Ik vind het opzich ook niet zo raar.

oke thankss😅

Voor nu zou ik wel raar op kijken, maar er verder niet zo veel over denken. Jij moet doen waar jij je het prettigst bij voelt.
Later maakt het niets meer uit die twee a drie jaar.

Vooral later niet. Nu valt het misschien nog op, maar later echt niet meer hoor. Dat is net zoiets als een oudere vriend hebben. Hoe ouder je wordt, hoe minder gek dat is haha.

oke bedankt voor jullie reacties’s xx

Voor nu vind ik het wel een beetje apart, 12 vind ik wel heel jong nog. Over 3/4 jaar vind ik het wel kunnen.

2 jaar is eigenlijk niet zoveel leeftijdsverschil maar aangezien hij nog maar 12 is, is het eerder raar dat hij zo jong is. stel hij was 14 en jij 16 dat was er niets mis en 13 en 15 kan opzich ook nog wel. Maar als jij hem echt leuk vind moet je je eigenlijk niets aan trekken van wat andere mensen denken! :slightly_smiling_face:

Nu lijkt het leeftijdsverschil misschien nog groot, maar over een paar jaar valt dat niet meer op. Als jij hem leuk vindt is dit geen probleem toch? Je moet doen wat je zelf fijn vindt en je moet je niets aantrekken van wat anderen denken.

Doe waar jij je goed bij voelt. Wanneer je verliefd maakt, boeit het niet meer wat anderen er van denken.

liefde kent geen grenzen, doe wat jij fijn vind. 26 en 28 is toch ook geen groot verschil?

Ligt eraan hoever jullie geestelijk ontwikkeld zijn, als hij bijv. nog erg kinderlijk is en jij ziet dingen totaal anders is het misschien niet handig. Maar als jullie ongeveer gelijk daarin zijn hoeft het geen probleem te zijn. Sowieso moet je je niks aantrekken van wat anderen ervan vinden, het gaat erom dat jullie er tevreden mee zijn en twee jaar is niks.

Voor in de toekomst is het helemaal niet raar, nu is het misschien wel lastig maar als je in de 20 bent lijkt het verschil helemaal niks meer.

mijn vriend is ook wat jonger als dat ik ben.