-

-

Als je het wil doen ga je het doen en als je het niet wil doen doe je het niet.

Ik ben zelf ontmaagd door een goede vriend. Ik heb een meerdere keren seks met hem gehad, nu nogsteeds wel eens, zonder dat we een relatie willen. Ik heb hier geen spijt van omdat het gewoon goed voelde, mijn eerste keer was heel fijn en de keren daarna ook (:

Maar als het niet goed voelt wel eerlijk tegenover jezelf zijn! Dan moet je het niet doen en wachten op de juiste persoon.

Ik ben ook ontmaagd door een goede vriend waar ik ook ooit een korte relatie mee heb gehad.
Hij was voor mij met alles mijn eerste en ik vond dat heel fijn en voelde me heel vertrouwd met hem.
Ik heb er ook absoluut geen spijt van en ben eigenlijk wel blij dat ik het op mijn gemak met hem heb mogen beleven en het heb geleerd zonder al te veel zenuwen enzo.

Maar je moet het wel alleen doen als je je echt goed bij hem voelt en er 100% achter staat.
Ik wil alleenmaar zeggen dat het echt niet perse de liefde van je leven hoeft te zijn.

Je moet je er zelf fijn bij voelen!

Ikzelf heb ook een soort Friend with benefits, hij was met alles wat we tot nu toe gedaan hebben mijn eerste keer. We hebben nog geen seks gehad, maar ik verwacht dat dit binnenkort wel gebeurt. Zolang je het zelf fijn vindt is het prima toch? :slightly_smiling_face:

Dit.
Ik heb wel gewacht totdat ik een relatie had (ik was nét 16), en ondanks dat het nu uit is, heb ik er zeker geen seconde spijt van gehad.

Beginpost weg, slotje.