.

.

Hoe oud zijn jullie?
Ik vind het bullshit dat een jongen per sé langer of ouder moet zijn dan zijn vriendin. Ja, dat kan iets zijn waar je op valt, of wat iemand zelf graag zou willen, maar ik zou niet weten waarom een relatie niet zou functioneren als de jongen wat jonger is.

Wel afhankelijk van leeftijd natuurlijk. Het zou een beetje raar zijn als je als 13-jarige op een 11-jarige valt. Maar naarmate je ouder wordt, wordt het sowieso normaler. Mijn vader was ook 1,5 jaar jonger dan mijn moeder, dat kan prima hoor!

Ligt eraan hoe oud jullie zijn. 14-16, 16-18, 18-20 etc. Hoe ouder hoe minder verschil in levensfase.

2 jaar is niks.

Ligt aan jullie leeftijd. en sowieso

Het ligt sowieso een beetje aan de leeftijd, maar 2 jaar is echt prima te doen normaal!
Ik date nu met een jongen van 25 en ik ben zelf 21 en hierbij vind ik 4 jaar niet eens zoveel

hoe oud zijn jullie?

Leeftijd is maar een getal, zolang je in de zelfde levensfase zit lijkt het me geen probleem.

2 jaar vind ik wel meevallen qua verschil in leeftijd.

2 jaar valt mee!
Mijn vriend is 8 jaar ouder en dat merk ik soms niet eens…

Zoals iedereen zegt ligt het echt aan hoe oud je bent, maar ik ben nu bezig met iemand en die is 12 jaar ouder en gaat helemaal prima.

Ik ben 21 jaar en mijn vriend is er 27. Geen probleem.

Als je jonger dan 16 bent verandert dit wel in een ‘probleem’. Je leefwereld ligt echt iets te ver uit elkaar.

Maar het is jouw leven en jij moet het beslissen en eventueel een kans geven!