-

Ik heb het soort van opgelost, bedankt meiden! x

Tja eeum ik zou het denk ik toch aan je moeder laten zien waar je stiefvader bij is. Ze moet het toch weten denk ik. dit is wel een lastige maar ik denk dat dat het beste is😕

ik zou het toch echt aan je moeder vertellen, want ze heeft recht dit te weten. En misschien weet je moeder wel gewoon van de foto’s en hoef je je nergens zorgen over te maken (naast dat dit natuurlijk super kut is om te zien van je stiefvader). Als je het niet verteld kom je iniedergeval niets verder. Succes! x

Ten eerste ik zou mij zelf rot schrikken als ik een naaktfoto van mijn stiefvader zou zien.

Hoe is je band met je stiefvader? Als deze goed is, zou ik hem misschien vertellen dat je wat pikante foto’s van hem op jouw laptop hebt gevonden. En hoe het mogelijk is dat deze op jouw laptop staan? Al is dit natuurlijk wel super eng en genant :flushed:

Omg, wat afschuwelijk om dat te zien. Ik zou het wel aankaarten waar ze beide bij zijn. Of als je goed kan acteren ga je met je laptop in de kamer zitten waar ze bij zijn en dan doe je alsof je ze dan pas tegen komt.

Ohmijngod. De gedachte alleen al dat ik mijn stiefvader naakt zou zien.
Ik zou het wel bespreken met je moeder en hem. Succes ermee, super ongemakkelijk lijkt mij.

Ik zou met je laptop in de kamer gaan zitten en dan zeggen: ‘Hé wat is dit dan?’ en dan de laptop omdraaien naar je stiefvader en je moeder :grinning_face_with_smiling_eyes: maar dat is puur omdat ik-persoonlijk er niets van zou durven zeggen.

Bedankt voor jullie reacties meiden! ik betwijfel het nog steeds, omdat ik niet wil dat ze uit elkaar gaan doordat ik die foto’s heb gezien en erger nog, wat als blijkt dat mn moeder er niks van afwist… dan is hij vreemdgegaan en zover ik mn ma ken, zal ze geheid willen scheiden …

Ik zou het wel tegen ze beiden zeggen, het gaat je moeder vind ik ook aan. Ook al is het awkward.