----
ik heb het nog nooit gehoord,
alleen weet ik dat vagina’s en dus ook clitorissen in allerlei vormen, kleuren en maten er zijn.
Have fun daar beneden en zoek naar de clit, die zou er normaal gezien moeten zitten.
Een vestibule is geen bultje. Als het fijn voelt is dat waarschijnlijk toch je clitoris. Je komt niet direct klaar van het aanraken, de een heeft er meer stimulatie voor nodig dan een ander. Droge aanraking is ook niet altijd direct fijn. Experimenteer zou ik zeggen.
Als je niet opgewonden bent is in veel gevallen je clitoris veel kleiner, dus dat kan ook betekenen dat je hem niet zomaar ziet.
Ook als ik opgewonden ben zie je dat bultje wel wat een beetje fijn voelt, maar boven mijn plasbuis waar de clitoris moet zitten zit gewoon echt niks. Ook dan niet en t zou bij de samenkomst van je binnenste schaamlippen moeten zitten maar die zijn niet echt super zichtbaar waar die samenkomen. Ik heb sowieso hele kleine binnenste schaamlippen denk ik die amper zichtbaar zijn
Sowieso is iedere vagina anders. Ik heb ook hele kleine binnenste schaamlippen. Heb je het al aan je vriend gevraagd of hij het weet? Ik denk dat hij dan van jou gewoon heel klein en bijna gevoelloos is. Dat kan ook gewoon.
Ik denk wel dat het er gewoon zit maar dat het dan niet zo duidelijk zichtbaar is.