---

Probeer het op een leuke manier te ontdekken! Spreek eens met hem af alleen, pols eens naar zijn liefdesleven, kijk hoe hij reageert op fysiek contact…
Als je je vriendschap niet wilt verknoeien, zou ik het rustig aandoen, af en toe hints geven en kijken hoe hij daarop reageert. :slightly_smiling_face:

Succes!

dankje,ik zal het proberen, dinsdag vier ik mn verjaardag en mn vriendinnen willen dan dat ik naast hem ga zitten dus ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen haha

Vraag het hem

ik denk niet dat dat heel veel zal helpen. waarschijnlijk vraagt hij dan waarom ik het vraag en ik wil ook niet tegen hem liegen.

Dat is lastig, ik zou er wel mee oppassen.
Ik heb het zelfde gehad! Wij hebben uiteindelijk een relatie gehad wat erg leuk was uiteraard. Helaas is het ook uitgegaan en hebben we nu geen contact meer.
Mijn goede vriend heb ik nu dus niet meer.

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, het kan geweldig worden. Maar ik zou wel overwegen of je je vriendschap hiervoor op het spel wil zetten.
Stel hij wil niets nadat jij hem duidelijk hebt gemaakt dat je meer wil, dan kan het zo zijn dat hij ook anders naar jullie vriendschap gaat kijken. Alleen als je er heel zeker van bent, zou ik er helemaal voor gaan!

dankje!! ik weet dat het onze vriendschap op het spel kan zetten en dat wil ik niet. tot ik zeker weet wat ik voel plaats ik onze vriendschap boven alles en vertel ik hem nog niets

Ik heb/had ongeveer hetzelfde met mijn beste vriend… Een andere vriend van me heeft me als advies meegegeven dat ik echt moet zeggen wat ik voel. Maar wel dat ik het rustig moet brengen. En omdat ik onzeker ben heb ik het via Whatsapp gedaan om het voor mezelf iets makkelijker te maken.

Toevallig is dit allemaal net gebeurd. En heb ik gezegd wat ik voor hem voel. Hij heeft mij toen duidelijk gemaakt op een normale/redelijke manier dat hij niks voor mij voelt en totaal geen behoefte heeft aan een relatie. Ook vroeg hij wat ik van hem verwachtte nu, omdat het dus niet het antwoord is wat ik wilde horen. We hebben hier verder over gepraat en ik zoek nu even geen contact meer met hem tot ik er overheen ben.

Als tip zou ik je echt aanraden dit te doen, dan weet je waar je aantoe bent. Ik heb 3 jaar in onzekerheid gezeten en ben ontzettend blij dat hij het nu weet en dat hij me begrijpt.

Misschien heb ik hier geluk mee, maar als hij echt om je geeft (vriendschappelijk of niet) dan komt het wel goed en begrijpt hij je!

Succes girl. Kies voor jezelf :couplekiss_man_woman:

Ik zou het niet zeggen :p. Heb zelf ook een beste vriend en zou die nooit willen kwijtraken omdat dingen te awkward zouden worden.

Eerlijk gezegd ben ik heeeel erg benieuwd hoe dit gaat verlopen :grinning:

^ Ik ook heel erg!!