-

-

Wat heeft hij je geflikt dan? Want zo vind ik jouw gedrag overdreven maar goed, wie weet waarom je boos erom wordt.

-

Ik zou er als ik jou was eens goed en volwassen over praten
want heel eerlijk. Ik vind je (zeker voor je leeftijd) behoorlijk onvolwassen overkomen.
Natuurlijk stopt hij met liken als jij hem daarover aanvalt zodra hij ziet dat jij het ook kan zien.
Ik snap niet waarom je zo’n big deal van foto’s liken maakt als je nieteens serieus iets met hem hebt?

Sorry hoor maar lees dit verhaal eens alsof iemand anders het geschreven heeft, ik vind het best duidelijk dat hij niet te vertrouwen is. Waarom zou je op fb laten staan dat je een relatie hebt met iemand terwijl het niet zo is, ik denk dat het toen gewoon nog aan was. Waarom hebben jullie eigenlijk niks officieels, als jullie al een half jaar aan het daten zijn?
Met dat foto’s liken doet hij op zich niet echt iets fout, al zou ik dat ook niet geweldig vinden, maar als ik dat andere verhaal zo lees dan weet je gewoon al wat voor type hij is. Hij spreekt zichzelf ook nogal tegen, contact met exen is een no go, maar ze ‘waren nog vrienden’. Oftewel hij liegt over dat gedoe met zijn ex (en over zijn fb account). En dat van dat ‘de vrouw die nu in mijn leven komt is de laatste’ zou ik ook maar niet al te serieus nemen, geen woorden maar daden toch. Mooie praatjes, maar ondertussen… Ik zou hier snel klaar mee zijn

Ik vind het wel heel overdreven dat je zijn instagram activiteiten zo intens volgt. Mijn vriend liked ook selfies van andere chicks en ik like ook selfies van andere dudes. Gewoon omdat het dan een mooi persoon is en dan scroll je weer verder.

Wel vind ik dat hele FB verhaal ontzettend vaag. Zelf heb ik altijd iets van als je liegt dan ben je gewoon niet te vertrouwen. Maakt me niet uit waarover je liegt. Hier had hij helemaal niet over hoeven liegen. Hij had gewoon kunnen zeggen ja ik heb fb, staat nog dat ik een relatie heb met dat meisje maar we zijn al uit elkaar zal het zo snel mogelijk veranderen.

Ik zou überhaupt niks meer met die jongen willen. Hij is facking 27 en hij snapt nog niet dat dingen verzwijgen een echte ‘no-go’ is. Je weet niet eens precies wat je er allemaal over moet denken, dan denk ik dat hij gewoon niet te vertrouwen is. Je kunt beter op zoek gaan naar een leuk persoon.

Hij liegt en bedriegt

Weetje zeker dat hij 27 is? hij lijkt net een 16 jarige fuckboy ofzo

Ik wist niet eens dat je iemand anders zijn instagram activiteiten kon volgen :’)

je kan op het zo’n praatwolkjedingetje klikken met een hartje erin (waarbij meldingen komen te staan als iemand je volgt/liket etc) je kan dan ipv de dingen op jouw pagina ook zien wat vrienden de afgelopen tijd hebben geliket. Alleen gaat dat bij mij echt veel te snel om zo wanhopig mijn vriend in de gaten te kunnen houden. Maar mijn vriend liket ook alleen mijn dingen en deelt alleen foto’s waar ik ook op sta :flushed:

beginpost is weg - slotje