___

.

.

Heyy,

wat precies bedoel je met ‘vlam’ , je mag een jongen cute vinden al heeft hij een vriendin, MAAR dan moet je er verder niets mee doen, dat zou jij ook niet leuk vinden als een meisje om jouw vriendje zou hangen haha toch? Ik zou er niks mee doen, niet eens meer kijken zelfs, dan vergeet hij het wel weer, misschien uitvinden wie het gezegd zou kunnen hebben tegenhem, want ik vind dat echt onrespectvol en raar. misschien was je dronken en kwam het daardoor?dat zou je in deze situatie opzich als excuus kunnen gebruiken,

succes!

.

Laat het gewoon nu. Ik weet niet of je er een rommel van hebt gemaakt. Je moet hem nu gewoon negeren en doen alsof hij het niet weet. Als je naar hem toegaat kan dat positief maar ook net zo goed negatief uitpakken. Dus ik zou wachten totdat hij naar jou toekomt. Zo niet dan weet je genoeg.

Ik denk dat 't wel meevalt met hoe erg je 't verprutst hebt.
Het is ff awkward, maar als je toch nooit echt met 'm praatte & hij een vriendin heeft, is het niet alsof je je kansen verspeeld hebt. (Want let’s be honest, het is niet alsof jullie echt al contact hadden ofzo toch??)

Ik zou het of gewoon vertellen want zo erg is het eigenlijk niet, iedereen vind wel iemand leuk. Of je doet net alsof er doe avond niks is gebeurd want als je hem gaat ontlopen dan weet hij ook dat er wat is en als hij dat dan hoort…

.

.