--

Hey, net zoals je de vorige keer voor jezelf hebt moeten kiezen, denk ik dat je dat nu weer moet doen. Van deze situatie word je immers ook niet gelukkig. Ook zal ik W even laten rusten en eerst even aan jezelf denken. Je zegt dat je M een beetje wilt sparen, dan zou je dus niet gelijk werk van W moeten maken. Wanneer jij en W echt bij elkaar horen, zal het uiteindelijk wel vanzelf komen.

Veel sterkte meid!

Pff, we hebben zojuist weer de maandelijke break up. Weer een grote ruzie gehad om niks, hoop zo dat ik sterk blijf deze keer …

Ik zou er een definitieve break-up van maken en jezelf eens even een boost en tijd geven. Kom even op adem en kijk om je heen.

Ik denk dat je hier vooral aan jezelf moet denken. Van dat maandelijkse gezeur word je ook niet gelukkig toch?

Neem een tijd rust van elkaar en kijk vanaf daar hoe jullie verder willen. Ik zou, zoals xvivianne ook al zegt, W nog wel even links laten liggen. Kijk eerst naar jezelf en je huidige relatie voordat je je direct in een volgende stort. Succes, sterkte…

Pff zojuist mijn spullen daar opgehaald, wat een ellende is dit zeg :frowning_face:

Ik ben het helemaal eens met Distel, even wat tijd voor jezelf nemen.

Slotje :slightly_smiling_face:

Beginpost is weg - slotje