-
Ik zou het zelf niet pikken dat hij het op zo’n manier na 2 jaar uit maakt. Vraag aan hem of hij gewoon eens met je wilt gaan zitten en uitleggen wat hij van je verwacht. Of jij van hem
Ik vind het inderdaad een beetje vreemd dat hij het dan op zo’n manier heeft uitgemaakt, zo plotseling ook voor hem zelf. Ik zou hem nu wel de tijd geven om na te denken en hem niet veel appen, eigenlijk zou je hem denk ik helemaal niet moeten appen. Als je over een week a 2 weken nog niks heb gehoord zou ik zelf een berichtje sturen of je nog even kunt praten.
ik zelf ook soort probleem, ik heb het uitgemaakt omdat het kut ging, maar ik mis hem ook zo erg, en hij wil ook geen contact meer met me, shit, ik weet ook niet wat ik moet doen, dus ik zou je niet echt kunnen helpen
@TS, dat is wel heel zuur inderdaad. Een relatie van 2 jaar zou je niet zomaar weg moeten gooien, tenzij er echt een rede voor is. Laat je (ex-)vriend maar gewoon even met rust en geef het tijd. Ik zou over een paar weekjes weer eens een appje sturen met de vraag of jullie gewoon even om de tafel gaan zitten en het een en het ander uitspreken
Sterkte!
Thanks voor jullie reacties! Ik moet hem inderdaad gewoon even tijd geven om na te denken. Het enige probleem is dat hij het zo druk heeft dat ik bang ben dat hij helemaal geen tijd heeft om na te denken of me te missen… Dalijk vergeet ie me.
Iemand waarmee je een relatie van langer dan 2 jaar mee hebt gehad vergeet je niet zomaar. Geef hem gewoon wat tijd en als hij na een paar weken nog niets van zich heeft laten horen zou ik even een berichtje sturen of jullie inderdaad kunnen praten.