---

al opgelost

Geen idee, denk het niet. Anders had hij wel geweten dat het van de telefoon van je vriendin kwam en had hij haar er wel op aangesproken, denk ik… :cold_sweat:

Topic titel mag niet in hoofdletters en moet duidelijk zijn. Bovendien hoort dit niet in beauty! Ik zal het even voor je aanpassen.

Wauw wat een mega probleem ::slightly_smiling_face:
En tweede, topic mag niet in hoofdletters.
IP adres zal vast t achterhalen zijn, afhankelijk hoe slim diegene met computers is. Joh maak je er niet druk om, zeg gewoon dat het een geintje is

Je kunt wel aan iemands IP adres komen, helemaal als je met wifi verbonden bent. Dus dat hij dat ziet is wel mogelijk. Maar dat zegt vrij weinig, hij moet dan wel weten dat dat IP adres bij jou hoort en tenzij hij je al langer stalkt zou hij dat niet weten lijkt me.

^maar je hebt toch ook websites waar je een IP-adres kan invullen en dan zie je waar dat is?

Maar kan hij ook je ip zien als het account is verwijderd??

Ik geloof het wel. Je kunt zien welke post vanaf welke locatie zijn verzonden. Maar ga je ervanuit dat hij zo veel af weet van protocollen e.d.? Iemands IP adres traceren van een random site is namelijk niet standaard kennis. Als leek moet je daar wel een beetje moeite voor doen.

Dus hij kan wel mijn ip adres achterhalen? en ziet hij dan zeg maar ook mijn naam of mijn ouders naam omdat wij in dat huis wonen?

Zie je dan ook het adres? :open_mouth:

bedoel je via instagram? Als hij je nummer heeft kan hij namelijk via verkennen iets zien waar zoiets staat als: ‘‘uit je contactenlijst’’ Kweet niet of ie t zo ontdekt heeft??

nee ik zat op ipad. en hij weet nog niet dat ik dat accout ben.

Oke dan denk ik wel dat ie je IP kan achterhalen, ik weet niet of iemand dat zou doen. Verder heb je altijd te maken met een IP toch als je online bent? Gwn zeggen dat het een grapje was inderdaad, ik denk niet dat je je er dan verder druk om hoeft te maken hoor! :slightly_smiling_face:

Is ook niet zo heel slim om een fan-account van een jongen te maken die niet echt bekend is :wink:

Ik denk niet dat je je heel erg zorgen moet maken, weet die jongen überhaupt waar je woont?

Je stresst echt heel hard om helemaal niks gewoon. Die jongen gaat niet zomaar even je IP kunnen achterhalen. Daar moet je wel wat meer verstand van hebben van computers. Anders zou je van elk Instagram account zomaar kunnen kijken waar ze inloggen.

Hij kan je ip adres achterhalen, maar je naam en waar je woont niet. Als ik via een IP Location Finder mijn ip adres invult zegt hij dat ik in deze steden zit: Spijkernisse, Amsterdam, Den Haag en Hoek van Holland. Ik zit in geen van deze steden.

Maar het lijkt me nogal sterks dat hij het ip adres van het instagram account weet. Dat zou betekenen dat hij de servers van instagram heeft gehackt. Ik denk dat hij gewoon gegokt heeft dat jullie het zijn.

Sws is hacken illegaal

Haha idd niet slim… Maar ik maak me meer zorgen aangezien die jongen echt zoo leuk is enzo dadelijk denkt hij dat ik gek ben ofzo haha en nee hij weet niet waar ik woon.

Je bent ook een beetje gek als je fan account over hem begint :’)

Hij zei alleen ik ga je ip adres achterhalen. daarna hebben we meteen het account verwijderd en daarna hebben we er niks meer van gehoord. en dus hij kan niet mijn adres ofzo zien als hij het ip adres achterhaald?