-
Misschien inderdaad gewoon gezellig afspreken als vrienden en als hij dan weg gaat vergeet je hem ook weer vanzelf maar dan heb je in ieder geval een gezellige tijd gehad met een vriend. Misschien is het ook beter om geen relatie te krijgen want dan zien jullie elkaar waarschijnlijk nooit meer
Als je in je hoofd houd dat hij weg gaat kan het prima.
Ja dat is waar, maar ik weet niet of ik het kan… Maar tegelijkertijd wil hem wel nog graag zien.
Stel hij gaat me zoenen, moet ik hem afwezen en zeggen we spreken als vrienden af weetje nog of het gewoon laten … :’)
Wat zouden jullie gaan doen als jullie op mn plaats zijn? Stel dat je hem echt heeel erg leuk vindt
Ik zou het niet doen, aangezien jij hem wel leuk vindt en hij duidelijk heeft gezegd dat jullie geen relatie kunnen krijgen.
Je kunt 1 van de laatste dagen dat ie er is nog wel afspreken om afscheid te nemen, maar ik zou niet vaak met hem afspreken omdat je jezelf dan alleen maar pijn zult doen.
Ik snap niet zo goed hoe hij je aan het lijntje houdt?
Zelf heb ik het andersom gehad, je mag me wel pb’en als je wilt.
Nou omdat hij weet dat we niks kunnen krijgen maar toch gaat hij alsnog met me flirten, als we bij elkaar zijn lijken we wel een stel… Hoe bedoel je precies met andersom?
Naja je weet dat hij weg gaat, dus hij misleid je niet vind ik. Ik heb zelf in het buitenland gewoond en was daar aan het daten met iemand.
Ik zou er niet eens aan beginnen. Ik zie het nut er ook niet zo van in. De kans zit er dik in dat je hem leuker gaat vinden, waarom zou je jezelf dat aan doen? Ik zou gewoon eerlijk zeggen ‘lijkt mij geen slim plan’.
omdat het zo fijn voelt als ik bij hem ben maar idd het is gewoon dom van me, maar ik zou ook spijt krijgen als ik niet nog een keer afspreken, ik denk dat ik het wel aan kan