-

-

Gewoon praten.

heey ik vind een jongen al best lang leuk, allen hij zit in een andere klas en ik heb nog nooit met hem gepraat. ik heb soms (volgens mij) oogcontact met hem en ik heb zijn instagram account en hij heeft mij ook toegevoegd. bij een zon foto staat zijn nummer dus heb ik ook zijn nummer. maar ik weet echt niet wat ik moet doen. want ik kan echt niet zomaar met hem praten hij mij waarschijnlijk niet eens kent. maar hij is gwn zo leuk. help! wat moet ik nu doen

@ allebei
praten. Als je dat niet wil kan je 1) hem gewoon zomaar zoenen en hopen dat het op die manier wat wordt of 2) als een middeleeuwse prinses zuchtend en steuenend blijven hopen dat hij je ooit meeneemt op een wit paard. Maar ik zou gewoon een gesprekje beginnen denk ik.

Praten. Heb je zijn nummer al? Kun je dat niet vragen? Gewoon als excuus gebruiken dat als je een vraag hebt over het vak waar je van hem les over krijgt je hem altijd een bericht kan sturen.

Er is een jongen uit de klas die van elk meisje ongeveer weet wie zij leuk vind hij is een hele goede vriend van hem en probeert al een beetje iets voor mij te regelen
hoe ik met hem aan de praat kan komen enzo. dus hopelijk lukt het. maar telkens als ik hem zie en ik moet hem bijv iets wat van hem is terug geven (dat was zo geregelt) kan ik t niet en word ik rood enzo en dan is het weer voorbij, het is echt heel chenant

Beginpost is weg - slotje