-

-

Draag wat je zelf mooi vindt, je bent niet per definitie ergens te oud voor. (oke misschien wel voor lelly kelly schoenen of k3 tshirts, maar all stars kunnen naar mijn mening altijd wel?)

-

Je moet zelf weten wat je draagt. Kijk om je heen, iedereen heeft zo’n tas en allstars… zelfs oma’s…

-

Persoonlijk vind ik dat je nooit te oud bent om iets te dragen, zolang het het zelf graag wilt en er blij van wordt.

Sowieso vind ik all-stars behoorlijk leeftijdsloos tbh

-

Wat valt daar niet aan te begrijpen.

Als jij iets leuk vindt - draag het. Maar niet zoveel uit wat anderen vinden. Jij moet je ergens goed in voelen

Natuurlijk niet, je moet dragen wat je zelf mooi vindt en je leeftijd heeft daar niets mee te maken. Ik denk dat een heel groot deel van de meiden in de 20 wel All Stars hebben.

Misschien dat je de behoefte voelt om je over het algemeen volwassener te kleden? Dat kan ook prima met die schoenen, het ligt er maar net aan waar je het mee combineert. Zoek eens wat inspiratie-plaatjes op Pinterest ofzo, je zult zien dat All Stars niet kinderachtig hoeven te staan :slightly_smiling_face:

Ja uhm oke, ik draag ook wel lage maar hoge vind je dus kinderachtig?

-

Als jij je er goed in voelt, maakt het niet uit wat mensen denken :slight_smile:

Wat maakt het in godsnaam uit wat iemand anders ervan vindt ? :’’’)

Dit topic gaat echt weer nergens over.

-

Ik snap dat dat moeilijk is als je onzeker bent, maar de mening van anderen staat nooit op één lijn. Je gaat nooit iedereen kunnen pleasen. De een vindt dit mooi, de ander vindt dat mooi, de een vindt de schoenen die jij laat zien leuk, de ander vindt die maar weer niks en die houdt meer van de ‘normale’ allstars, maar ja weer een ander vindt die weer niks want die draagt iedereen al, weer een ander vindt eigenlijk alle allstars stom etc. etc. etc. Naar wie ga je dan luisteren? Naar jezelf, want anders blijf je heen en weer rennen tussen allemaal verschillende stijlen waar jij aan ‘moet’ doen terwijl je dat waarschijnlijk helemaal niet wil.

Dan zou ik eerder daar aan werken ipv jezelf aanpassen. Heel cliché maar zo wordt je nooit gelukkig. Kritiek is nooit leuk, maar als je gewoon draagt wat je zelf leuk vindt zal het misschien in het begin wennen zijn en je zal misschien een paar rare blikken krijgen oid als het niet ‘standaard’ is, maar uiteindelijk zul je merken dat zolang jij er niet meer op reageert (en het gewoon blijft dragen), dan zullen mensen het gewoon loslaten. Nu blijf je erin hangen en blijf je jezelf aanpassen.

Ik vind AllStars echt cute, maar ligt er naar mijn mening echt aan wat je ermee combineert. Een roze jurkje + AllStars… tja, misschien iets te kinderachtig dan, maar als je er bijvoorbeeld een leren broek mee combineert dan is het gewoon cool hahaha.

Ik kan niet uitleggen sorryy xo

Meid je bent pas 20, dat is gewoon nog jong hoor. Ik snap niet waar je je zorgen over maakt. Zeker niet bij all stars.

Bovendien zullen mensen ALTIJD kritiek leveren, hoe perfect je je ook kleed, dus ga maar lekker dragen wat je zelf wilt. Als je al niet tegen kritiek op de schoenen die je draagt kan zul je toch een beetje harder moeten gaan worden in plaats van je proberen aan te passen. Kritiek zul je de rest van je leven krijgen.

Al ben je 70, als je iets mooi vind moet je dat gewoon lekker aantrekken vind ik.