-

-

Bespreek het inderdaad met je vriend. Gaan er niet ook wat van jouw vriendinnen of andere mensen waar je wel wat meer mee omgaat ook naar dat gala toe?

Maar daarnaast; laat je alsjeblieft niet weerhouden van leuke dingen vanwege pesters. Ik heb dat ook te lang gedaan en dat is gewoon zo zonde! Negeer ze en zorg gewoon dat je een leuke, gezellige avond hebt met je vriend :slight_smile:

Laat je zoals Distel hierboven zegt niet weerhouden door je pesters! Ik zag het altijd als een kans om mezelf boven m’n pesters te plaatsen. Deed m’n beste jurk aan, haar mooi, make-up mooi. Kin omhoog, rechtop lopen en laat ze maar lekker kijken! :slightly_smiling_face: Achteraf genoot ik daar echt van. Ik heb het nu nog steeds als ik mensen van vroeger tegenkom.

Je stelt je vriend vast niet teleur als je hem hierover vertelt. Dat betekent niet dat je niet moet gaan!!! Maar als je er met hem over praat weet hij dat je wat er in je hoofd omgaat en kan hij je hiermee helpen.

Zoek een mooie jurk uit en steel de show daar op dat gala :wink: Geniet van de avond samen met je vriend, daar gaat het om! Ook al maakt iemand een vervelende opmerking, sta erboven. Jij bent beter dan dat :slight_smile: