mag wegx
Denk dat de kans heel klein is hoor, en je kunt je er nu toch niet meer druk om maken dus waarom stressen?
Je overdrijft.
Niet om je bang te maken, maar ik denk dat je wel ergere dingen aanraakt/eet/drinkt op een normale dag :’) En ook maakt het echt niet uit als die lipstick in contact is gekomen met je bloed, dan moet die persoon die hem voor jou heeft gebruikt wel hele rare ziektes hebben.
Oke haha, thx voor jullie reacties. Er zal wel niks aan de hand zijn.
Ik denk ook dat als iemand ziektes heeft die zo over te dragen zijn ze geen testers zouden gebruiken
Daar zou ik maar niet vanuit gaan :’) Zeker als je bedenkt hoeveel mensen bijv. gewoon onbeschermd seks hebben terwijl ze weten dat ze een soa/hiv/aids hebben…
Het meest vervelende wat je van die testers kan krijgen is herpes, en dat draag je al over door huidcontact, dus dat bloeden maakt daar niet bij uit. En daarbij, herpes kan je overdragen zonder dat je op dat moment een koortslip hebt, dus mensen kunnen prima testers gebruiken en ze zo besmetten zonder dat ze het door hebben.
Eens, maar als het om soa’s gaat zou hun lip ook stuk geweest moeten zijn. Het meest voorkomende is koortslip, en dan ga je geen lippenstift testen in een drogist denk ik hoop ik