-

-

Misschien het zekere voor het onzekere (aangezien het een pagina uit een boekje is), dit proberen: http://www.woordzoekers.org/

Daarop kun jezelf gemakkelijk een woordzoeker maken.

-

Je kunt printscreen gebruiken en hem vervolgens plakken, bijsnijden en opslaan in Paint.

Nee, officieel dit mag niet.

Achterop het boek staat ‘alle rechten voorbehouden’ oftewel niet kopieren, verspreiden of bewerken.

Kan je niet een eigen maken? Die inscannen, voila.

Dit, gewoon printscreen maken? :slightly_smiling_face:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/take-screen-capture-print-screen#take-screen-capture-print-screen=windows-8

Als je restaurant het serieus wil aanpakken laten ze het gewoon maken door een grafisch vormgever of DTP’er. Je kan dit soort dingen beter overlaten aan de mensen die er verstand van hebben dan zelf een beetje knippen en plakken. Just saying.

dit idd!
ik erger me enorm aan mensen die dit soort dingen allemaal zelf aanpakken en achteraf moeilijk gaan doen als er problemen van komen
( topic starter vraagt het gewoon netjes en doet niet zomaar iets)
maar echt come-on … als je er geen verstand van hebt als bedrijf huur dan iemand in. Voor een paar tientjes kan iemand dit al ontwerpen… dat haal je er echt wel uit en bovendien is het beter dan het risico nemen dat er problemen van komen

He he, eindelijk iemand die het snapt… Als onder andere DPI, CMYK, marges, bleedtekens en vectoren je niks zeggen, moet je er niet aan beginnen. Is er al over nagedacht waar dit word gedrukt? Ga alsjeblieft niet zeggen dat ze het zelf gaan printen

Ik doe dit al jaren en heb er ook zeker verstand van, er komt wel meer bij kijken dan wat “knippen en plakken”. Mijn baas zag dit als een creatieve manier om het personeel meer bij het restaurant te betrekken, en daar is helemaal niks mis mee.

Ten eerst zeg je zelf in de begin post dat je er stukjes uit hebt “geknipt”. Ben nu ook wel benieuwd wat voor software je hiervoor gebruikt. En het personeel creatief betrekken bij het restaurant is helemaal prima. Het personeel kan heel goed inspraak hebben op wat er op zo’n placemat o.i.d. komt te staan, maar laat het in ieder geval uitvoeren door iemand die ervoor heeft gestudeerd en er verstand van heeft. Waarschijnlijk ben je nog goedkoper uit en ben je sneller klaar.