?):

Hee meiden!

Ik heb een klein probleempje met mijn vriend waar ik me altijd enorm aan irriteer.
Als mijn vriend savonds naar vrienden gaat ofzo, laat hij eigenlijk de hele nacht niks van zich horen. De volgende ochtend word ik dus wakker met 0 berichtjes of wat dan ook van hem… Ik hoor niet met wie hij gaat, wat ie gaat doen en Hoelaat ie weg gaat… Maar goed
Ik weet eigenlijk wel dat hij gewoon een avondje gezellig met vrienden is enzo maar ik vind het zelf nogal vervelend dat ik wcht helemaal niks van hem hoor… We zijn trouwens ruim 2 jaar samen en zijn beide 17…

Dus iemand die kan helpen om me er wat minder rot ofzo over te voelen?

Xx

Kun je je vriend niet vragen om een berichtje te sturen als hij weggaat/ergens is/weer thuiskomt of zo? Hoeft niet veel te zijn, maar je kunt best eerlijk tegen hem zeggen dat je het fijn vindt dat hij iets van zich laat horen als hij weg is.

Precies, laat hem gewoon weten dat je ermee zit. :slightly_smiling_face:

Praat met hem

Maar je kan ook accepteren dat jij af en toe een avondje met zijn vrienden nodig heeft. Ik vind het eigenlijk helemaal geen probleem dat hij dan geen berichtjes stuurt, je moet hem wel ruimte geven.

Jaa ik snap je! Ik zou het ook niet prettig vinden als ik helemaal niks hoor. En wat de meiden hierboven al zeiden, probeer met hem te praten :slightly_smiling_face:. Dat je het prettig vind als hij een berichtje stuurt met als hij weer thuiskomt bijvoorbeeld en met wie hij is! Maar vertel het hem dat je het niet zo prettig vind !

Ik vind dit overdreven… Vindt jij dit echter fijn, moet je hem erop aanspreken.