--

Mijn God, wat ben jij materialistisch zeg.
Ik zou mijn vriend niet zomaar iets vergeven, ookal zou hij me 1000 parfums en 1000 picknicks geven.
Dat je er zo’n lang verhaal over kan ophangen zeg, zo’n drama is het nou ook weer niet toch?

Als hij op een slechte manier met andere meiden praat, maak het dan gewoon uit. Ben je van 'm af en hoef je er ook niet meer moeilijk over te doen.

Het is kut dat hij jou bedrogen heeft. In mijn ogen heb je twee keuzes: of je vergeeft hem, óf je vergeet hem. Ik vind het enorm vreemd dat je daar onduidelijk in bent tegen hem en zegt dat ‘hij je maar moet verrassen om te laten zien hoeveel hij van je houdt’. Zo werkt een relatie gewoonweg niet. In een relatie moet je met elkaar communiceren. Praten, praten en nog eens praten, maar als je niet bereid bent dat te doen (bellen en whatsappen is niet goed genoeg en praten in de auto wil je ook niet) houdt het op en moet je jezelf afvragen in hoeverre nog te spreken is van een relatie. Verder vind ik het heel ondankbaar van je dat je zo over zijn cadeau praat en kom je erg materialistisch en verwaand over. Ik zou echt boos worden op mijn vriend als hij zou nagaan hoeveel mijn cadeau gekost heeft en dan zijn neus ophaalt omdat iets ‘maar’ 35 euro heeft gekost maximaal (wat ik al veel geld vind, maar oké).

Wat ben jij voor een stomme, ondankbare lreng hallelujah.
Who gives a fuck about een cadeautje, vind dit te achterlijk voor woorden.
Je had niet eens een cadeautje van hem mogen verwachten, laat staan de ondankbare vriendin uithangen en gaan zeuren dat hij speciaal voor jou een geurtje van €35 koopt.
Gelukkig heeft hij hem maar van zolder, want ik denk dat als hij weet hoe jij er over denkt, dat hij je ook niet meer waard zal vinden dan dat.

En hoezo ‘bedrogen’? Hij is toch niet vreemd gegaan ofzo?

Het is niet goed dat hij vreemdgaat. En hem een tweede kans geven, Oké. Maar als hij het dan goed probeert te maken met een lief gebaar, dan is het lief. En dan maakt het niet uit of iets 1 euro kost of 100 euro. Als hij laat zien dat hij om je geeft is het toch genoeg? En idd hierboven ^^ Je bent echt zo materialistisch.

Misschien kun je beter met een Roderick van de hockeyclub nemen. :’)
Succes ermee.

Beginpost weg, slotje.