/

/

Excuses, Ik weet niet hoe je je een artikel wist uit het forum blad.

Oke, ik ben verder niet gelovig dus kan je hier niet echt mee helpen, maar: als jij een lichtgevende man zonder gezicht ziet, kun je er wel van uit gaan dat hij niet ‘‘echt’’ is om het zo maar te zeggen. Als in, dat je hem kunt aanraken en iedereen hem ziet. Ik heb hier weinig verstand van, maar zolang het jou geen angst bezorgt en jij het gevoel hebt dat het niet iets slechts is, lijkt het mij niet iets om je zorgen over te maken. Tot zover mijn kijk op de spirituele wereld.

Het zou inderdaad een hallucinatie kunnen zijn, verder heb ik er geen verstand van, ik weet niet echt wat ik er van moet denken

Heb je iets nieuws gevonden in plaats van je drang om te drinken of iets te roken? Hallucineren deze keer :cold_sweat:

Ik geloof wel in meer dan alleen het leven op aarde maar absoluut niet in een god oid. Ik denk dan ook niet dat de dingen die jij ziet daar iets mee te maken hebben. Misschien is die muziek zo rustgevend dat je in een soort ‘trance’ raakt waardoor je dingen ziet die er niet zijn?

complets persoon ben ik (:

Ik ben het type: eerst zien, dan geloven. Dus ik kan je niet volledig helpen. Maar misschien ben je wel spiritueel begaafd. Doe niet teveel spiritualiteit en vermijd de boom.

Dankje voor je mening.
zou best kunnen is niet zo gek nog.

Respect.
dankjewel.
Vermijd ‘de’ boom ga ik doen(:

Er zit dus wel een patroon in. Dus als je het eng vindt, niks spiritueels meer doen.
En ik denk ook dat je misschien in trance raakt/jezelf voor de gek houdt.

Ja , dankje voor je hulp.
Vrolijk mij weer een beetje op.
('zover mijn kijk op de spirituele wereld ’ hha.)
(:

Misschien is het Slenderman :open_mouth:

Geloven is niet voor niets geloven. Het bestaan niet maar je gelooft erin. Maargoed, ik heb dan ook een sterke mening over het geloof.

Oke, dankjewel MORIARTY.
Ga ik zeker doen als ik mezelf wil helpen (:
(trance?)
Ja, zou kunnen. (:

Ik ben gelovig, maar ik zie dit soort dingen niet. Maar ik luister niet naar spirituele muziek etc.

Maar het is vast een verbeelding.
Denk dat je er niet zo veel van aan moet trekken en gewoon dat niet meer op zoeken.

Klinkt eng meis. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het niet een ‘echt’ persoon is. Maar meer een soort hallucinatie ofzo. Misschien kun je in je kerk (als je naar de kerk gaat) iemand zoeken (bijvoorbeeld dominee of iemand uit het pastorale team) met wie je erover kan praten en die voor je kan bidden? Of er zelf of samen met iemand voor bidden of die figuur/hallucinatie weg kan gaan?

Ja, ik kan er met pastoor overpraten. Zou mij opluchten.
Dankjewel voor dit idee.
Ja (:

Sorry dat ik het zeg, maar wat typ jij op een hele rare manier :’)

In je oude topic gaf je aan dat je soms wel eens plotseling in slaap valt.
Zijn misschien wel gewoon gekke dromen ofzo