-

-

Ik zou het even aanzien, met hem gaan daten, en als hij uiteindelijk nog geen relatie wilt stoppen. Als ik het zo lees hebben jullie pas een week echt contact samen. Dat is ook veel te snel om te hebben over een relatie. Misschien wilt hij wel een relatie als jullie elkaar beter leren kennen. En anders gewoon stopzetten, geloof me je wilt niet aan het lijntje gehouden worden!

Hoe kan je al langer dan een jaar verliefd op hem zijn als je in maart al 2 jaar verliefd was op een andere jongen…
Hoe oud ben je? :slightly_smiling_face:

slak , dat is de jongen waar ik het nu over heb . maar dat was geen 2 jaar ongv 1,5 jaar. ik ben 14

Huh oké…
Iig, ga een keer afspreken?

wat moet je als 14-jarige met alcohol?

Weetje, ik zou hem gewoon laten vallen. Als hij jou het niet waard vind om een relatie mee te beginnen is die jongen al helemaaaaal niet goed genoeg voor jou. Als iemand jou echt leuk vindt begint ie echt wel een relatie, dan wilt hij je alleen maar voor hemzelf. Ik zou doorgaan met zoeken naar andere jongens (als je dat wilt tenminste) en afwachten wat er gebeurt. Misschien verandert hij nog van gedachten. Succes! :upside_down_face:

slak , ik drink eigenlijk helemaal niet maar voor 1 keertje gwn voor het proberen ook