-

-

Hahahah :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik vind dit wel schattig
Maar ik denk het niet hoor! Kans is wel heel klein dat ze gaan zoeken wie die foto’s bekijkt en dan is de vraag of zoiets uberhaupt mogelijk is

Ik vind dit zo ongelooflijk schattig!!!
Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken!

In plaats van steeds naar die site te gaan om ze te bekijken zou je ze ook op kunnen slaan op je computer of op dropbox bijvoorbeeld. Zet ze desnoods op een usb-stick die je nergens anders voor gebruikt :stuck_out_tongue:
Of je kopieer de link op van de foto (rechtermuisknop > Afbeeldings-URL kopiëren) en die links zet je in een word/kladblok bestand of in een e-mail naar jezelf. Dan kun je gewoon de afbeelding rechtstreeks in je browser openen zonder steeds naar de site te hoeven gaan. Voor nieuwe foto’s zul je dan wel naar die sites moeten, maar dan maakt het echt niet uit als jij dan 1 van de nieuwe views bent.

Ik denk wel dat het kan, maar dat zij het niet zullen doen.

Haha ahw dit is idd soort van schattig. Ze kunnen misschien wel zien welke ip adressen er zijn geweest, maar dan weten ze nog niet wie het is. Maak je maar geen zorgen ;p

Maak je maar geen zorgen, de kans dat ze een IP-adres gaan tracken is heel klein. Aangezien dat best veel moeite kost. En waarom zouden ze? :relieved:
Tip; Sla de foto’s gewoon op.

Liefs,

Soms kun je wel zien welk IP adres er is geweest. Maar dan staat je naam er nog niet bij. Dat moet je namelijk navragen bij de provider en dat doen ze alleen als er een hele goede reden is (als jij bv doodsbedreigingen plaatst op die site, ik noem maar iets).
Dus no worries!