---

-

Ik zou Kim en Rick de keus geven om het zelf eerst te vertellen. En als hun dat niet willen zou ik het alsnog aan Tom vertellen. Want jullie waren een hechte vriendengroep zei je en ik vind dus ook dat je het recht heb dan.

Dit.
Plus ik zou ze allebei afgemaakt hebben (’:

Omijngod, wat een vreselijke streek van ze. Echt walgelijk. Ik vind dat je het Tom wel mag vertellen tho. Het gaat jullie allemaal aan, en als jullie zo’n hechte vriendengroep zijn is het een probleem van jullie allemaal. En ik denk dat als Kim het aan Tom had verteld, dat jij het ook van hem zou willen horen als Rick het niet al verteld had, toch?

Ik zou meteen gillend weg rennen van die ‘vriend’ en die ‘vriendin’ van je. Wat een stel klootzakken. Zou er eerlijk gezegd niets meer me te maken willen hebben.

Ik zou het zelf tegen Tom zeggen. Als Kim en Rick jou dit kwalijk nemen, omdat ze het zelf hadden willen zeggen kun je als excuus gebruiken dat Tom in dit geval nog jouw enigste vriend is. Ook zie je Tom als een hele goede vriend zeg je. Nou dan lijkt het me dat vrienden elkaar steunen in zo’n periode en jij en Tom zullen elkaar als geen ander begrijpen.

Het gaat nu niet om Kim en Rick, maar om jou! :sob::muscle:

+ Tom er over inlichten.

Kim en Rick de tijd geven het te vertellen en als zij het niet doen, dan doe jij het. Jij hebt er ook mee te maken, dus daar heb je alle recht toe. En daarna zal ik de Rick en Kim lekker uit je leven gooien. Gatverdamme zeg.

Wat een vieze naaistreek. Ik had het denk ik zelf aan Tom verteld. Hij begrijpt jouw situatie nu als geen ander en jullie hebben waarschijnlijk veel aan elkaar de komende tijd. Ik denk dat hij het zou waarderen als jij het hem verteld.

-

Ik heb net het hele topic gelezen! De juiste beslissing vind ik. Heel veel succes en sterkte :sob::muscle:

Ik zou je normaal ook adviseren om Kim (en Rick) de kans te geven om het zelf op te biechten aan Tom. Dit ligt echter anders. Kim en Rick hebben zo’n grote fout gemaakt, dat ze die kans niet eens verdienen. Ik zou het Tom zelf vertellen.

wauw dat er zo’n zieke mensen bestaan.
ik zou ze nooit meer aankijken.

Jezus, wat een debielen.

Hoe is het gesprek gegaan?

Dit. Direct het contact verbreken en doen alsof ze dood zijn. Bah bah bah, walgelijke mensen.

Hoe is het gesprek gegaan?

Direct naar Tom gaan, zodat dat mens de kans niet krijgt om zich eruit te lullen. Veel sterkte, echt naar.