-

-

Ik heb geen idee, maar als jij nu nog allemaal voldoendes staat, dan zou je ook vanaf nu wat meer inzet kunnen tonen zodat je gewoon over mag naar mavo 4. Best zonde om een jaar over te doen als je het wel kunt maar gewoon te lui bent. Het is nog 1 jaartje he, je bent er al bijna! :slightly_smiling_face:

Als je 3 tekorten staat lijkt het mij dat ze je best een niveau lager mogen laten doen ja. Het is tenslotte ook je eigen schuld.
Je zegt dat je het wel kan, waarom laat je dat niet zien dan? Want aan alleen zeggen heeft school niet zoveel en jijzelf ook niet.

-

Duidelijk is het je eigen schuld, en niet die van de school

Volgens mij mogen ze dat doen ja. Alleen ik bedoel je staat nu 0 tekorten. Dus als je dat zo houdt is het geen probleem toch?

Tuurlijk mogen ze dat doen. Volgens mij is de norm dat je 2 tekorten mag staan en bij de 3e stroom je af. Het is ook logisch dat als jij geen inzet toont dat ze je niet nog een kans gaan geven want dan zit je er weer een jaar niks te doen en daar wordt niemand beter van.

Wat zou er kunnen gebeuren dan?
Als jij met 0 inzit overal 6jes voor haalt, dan moet je met wat meer inzet gemakkelijk een 7 of 8 kunnen halen.