-

weg

wauw, dat is heel lang inderdaad… probeer constant het positieve van dingen in te zien, zelfs als je dit niet meent. Als je positief denkt over dingen, dan lijkt de negatieve kant wat minder erg. Je bent een groot deel van je “vrijheid” misgelopen doordat je zo vroeg al een relatie kreeg. hier koos je voor, en ik zeg ook niet dat het slecht is… maar dat is toch een hele andere manier van opgroeien. Ga ontdekken wat de wereld je te bieden heeft! zoek afleiding, ga vooral leuke dingen doen en richt je helemaal op jezelf. De pijn zal nog een tijdje blijven, maar probeer jezelf voor te nemen dat ook die open wonden uiteindelijk dicht gaan. Het komt echt goed :slightly_smiling_face: x

Ik snap je helemaal, ik was bijna 4 jaar samen met mijn vriend en het is nu ook een paar weken uit, precies hetzelfde verhaal als jij. Ik zag het niet aankomen, we zijn beide veranderd, etc.
Het doet echt heel erg pijn want ja van jou had het niet gehoeven. Maar als jullie elke keer al ruzietjes hadden, dan is het misschien beter zo. En nu zie je dat nog niet, maar over een tijdje wel.

Ik raad je wel aan om eerst even geen contact te hebben. Dan kan het even slijten. Mijn ex en ik hadden eerst wel nog contact via whatsapp maar dat deed mij meer pijn dan goed. Elke keer denk je dan weer: “oja, het is uit…” en dat moet je jezelf gewoon niet aan doen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

(niet citeren aub)

Ok wauw wtf.
Ik schrok
Want ik dacht ‘‘ik kan me niet herinneren dat ik dit getypt heb’’

Ik heb echt exact hetzelfde als jou meegemaakt.
Leerde een jongen kennen op mijn 14e.
Nu 6 jaar later (ja ook 6 jaar) hebben we een half jaar een relatie gaat uit.
(alleen wij hadden dan niet zoals jullie 6 jaar een relatie, maar ik heb stiekem wel 6 jaar lang geweten dat hij de enige voor me was)

Je raad het al.
Dit ging uit via whatsapp… omdat we anderen dingen in een relatie willen

Heftig! Wat ik wel erg vind, is dat jullie elkaar meer dan 6 jaar kennen en hij het uitmaakt via Whatsapp. Dat jullie het niet samen hebben kunnen bespreken in real life is best vervelend.

Zoek in ieder geval afleiding, ga leuke dingen doen met vriendinnen bijvoorbeeld! Een dagje weg ofzo naar een andere stad of lekker ontspannen bij een schoonheidssalon! Geef het de tijd en het komt goed!

^
Ja en dat zul je ook nog wel een tijdje hebben. Maar weet je, je moet ook denken aan de leuke dingen die jullie samen hebben gehad. Het is heel kut dat het uit is, maar jullie hebben wel zes onwijs leuke jaren gehad. En dat hoef je echt niet te blocken in je hoofd. :slightly_smiling_face: Maar het is wel moeilijk om nu al die dingen alleen te doen. Maar het slijt, uiteindelijk. En daar word je ook weer sterker van!
En een andere jongen… ach, daar zou ik niet teveel over nadenken nu. Komt vanzelf. Je bent nog jong!

Sowieso die spullen uit je zicht halen. Ik heb alles in een tas geflikkerd en aan hem terug gegeven. Zelfs de dingen waarvan hij iets had van ‘‘Maar dat mag je houden dat waren cadeautjes’’. Ik wilde ze gewoon niet houden.

Het enige wat ik gehouden heb is een kaartje wat ik al 6 jaar heb. Dat heeft hij gestuurd toen we elkaar net een week kennen. Die staat ook al 6 jaar lang op dezelfde plek in mijn kamer. Die heb ik nooit weg kunnen doen en die ga ik ook zeker nooit weg doen.

Foto’s heb ik ook nog ja. Njaa het is ook pas een week uit.
Alleen ze worden automatisch in mijn dropbox opgeslagen als ik ze maak. Dus daar laat ik ze ook gewoon in staan.

Heb ook zo iets mee gemaakt maar na een tijdje wen je er wel weer aan om single te zijn. Het heeft tijd nodig.