---

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Als jullie allebei nog niet zo oud zijn, zou ik nog even wachten. Als jullie dan over een paar jaar nog steeds ‘WhatsApp verliefd’ zijn zou ik er gewoon voor gaan!

Hmm eerst een keer skypen ofzo? Dan zien jullie elkaar zeg maar.
Want jullie zijn nog heel jong denk ik? Dan zou ik niet eerst gaan meeten als jullie alleen nog maar via whatsapp praten. Dat lijkt me ook eng. Straks is ie heel anders in het echt zeg maar.

In principe vind ik ‘WhatsApp verliefdheid’ onzin, hoe kan je nou echt verliefd zijn op iemand die je alleen kent via foto’s?

Ook weet ik niet hoe oud je bent, maar aangezien je nog bij je ouders woont en een smoes wilt verzinnen denk ik dat je niet heel oud bent. Als je echt voor die jongen wilt gaan , zou ik misschien de eerste keer wel een smoes verzinnen dat je met een vriendin gaat winkelen en daarna bij haar blijft slapen enzo. Dan zou ik als je ik jou was afspreken in een stad tussen Hoorn en Tilburg in en kijken of hij echt leuk is en het waard is om al die moeite te doen. Dan zou ik zeggen tegen je ouders dat je die jongen kent van een feestje en hem een keer voorstellen aan je ouders.

Doe geen gekke dingen, en weet dat eerlijkheid het langst duurt.

Ik vind je te jong om te meeten met een jongen die je alleen via whatsapp kent en denk dat je ouders ditzelfde vinden.

Hooii meid, ik herken het! Zelf was ik 17, maar heb ontmoet via een WhatsApp groep waar we beiden inzaten. We wonen ongeveer 65 kilometer van elkaar af. Eerst hebben we heel vaak geskyped en daarna pas besloten om af te spreken. Ik heb het mijn moeder ook pas laat verteld… ik heb gewoon alles verteld hoe het gegaan was en gevraagd of hij een dagje mocht komen en dat mocht! Ondertussen zjin we nu ruim een halfjaar samen! :slightly_smiling_face:

Ja, oké, jij was 17… Maar zij is 12!!!

Ik vind je veel te jong dus ik zou het gewoon bij onschuldig contact houden.

Misschien kun je hem uitnodigen (met toestemming van je ouders) om bij jou te eten samen met je ouders? Hierdoor leren jij en je ouders hem in real life kennen… Daarna hebben jullie nog wat vrije tijd en dan gaat hij weer naar huis…

Persoonlijk vind ik je niet alleen te jong om een vreemde jongen ergens te ontmoeten, maar ook voor een relatie. Ik zou nog vrienden blijven en als jullie beide ouder zijn opnieuw denken over een relatie of elkaar ontmoeten.

Blijf inderdaad nog even gewoon vrienden… Je kunt nog lekker doorgaan met contact houden via social media, en probeer misschien vaker te skypen. Je bent nog jong, ook te jong om te meeten, en dan vinden je ouders vast ook.