.

.

Je bent vier jaar te vroeg.

Ik ben op dit moment niet de aangewezen persoon om hier iets specifieks over te zeggen. 1 ding zeg ik wel: niet doen!

o ja want alle girlsceners zijn heilige boontjes en hebben nooit gedronken voor hun 18e/vroeger 16e :")))

hoe weet je nu trouwens al hoeveel glazen je gaat drinken? :\

Er zijn genoeg mensen die dit inderdaad niet hebben gedaan.

Anyway, ik vind het aardig veel ja.

Door het voordrinken hadden we 12 blikjes passoa en een fles petrikov. Gedeeld door 3 is 4 passoa en 1/3 van de fles​:blush::kissing_closed_eyes:

Wow ik vind jou zo stoer, regels breken enzo!
Vet man!

Nee maar serieus, je kunt toch ook leuke avond hebben zonder drank.

je zal heus wel aangeschoten worden, maar dat wil je toch?

Jazeker kun je een gezellige avond hebben zonder drank! En een beetje aangeschoten vind ik ook geen probleem. En mensen moeten niet denken dat ik het doe om stoer te doen, ieder een eigen keuze?

Het is inderdaad je eigen keuze, maar waarom wil je dan weten of het veel is? Want je gaat toch alleen nog maar meer reacties krijgen dat je te jong bent.

je familie weet er wel van? voordat je dalijk bonje krijgt

Het is zeker je eigen keus. Maar ik vraag me oprecht af waarom je aangeschoten wilt zijn? Stiekem hoop ik dat jullie niet binnen komen omdat jullie hebben gedronken.

Als ervaring van anderen wou ik dit graag weten… En mijn familie weet er wel van, ja

Als dat zo is, laat ik het je weten😉 maar de meerderheid drinkt in, de reden voor hen weet ik niet… Het is voor mij meer de gezelligheid vooraf…

okii :slightly_smiling_face:

Ik vind het opzich niet heel veel, zeker omdat ze zegt dat ze het maar 1 keer in de maand doet. Toch zou ik het niet doen als ik de ts was haha, gaan ze niet controleren op dat feest?

Maar gezelligheid vooraf heb je ook als je maar een beetje drinkt? Ik snap best dat mensen alcohol willen drinken, ik snap alleen nooit waarom zoveel.

Ze controleren er niet, daar zijn er veel te veel mensen voor, alleen bij de ingang controleren ze je tas…