-
Het is je ex, ik denk niet dat ie meteen vriendelijk gaat doen etc…
Ik veronderstel dat de breuk recent is geweest.
Hij kan zijn gevoelens verkroppen door macho te gedragen omdat hij neit weet hoe hij het moet uiten/ventileren,…
maar we kunnen niet weten wat er in z’n hoofd omgaat.
Ik denk ook niet dat ie beseft wat hij je heeft aangedaan…
Het is je ex! Wat wil je ermee? Een eeuwige vriendschap? Ik snap dat jullie band tot voor kort heel fijn was, maar de tijd gaat door. Focus op je zelf en niet meer op hem. Zijn keuze, zijn leven. Jij hebt het jouwe
ik zou het gewoon laten rusten.
als hij ontzettend graag beste vrienden wil blijven, zal ie wel komen. Is dat niet het geval? dan weet je hoever het staat
Blijkbaar nu even niet. Blijf er niet aan hangen.
Het kan altijd nog komen over een tijdje
Hij is je ex, het is dus niet vreemd dat hij meer met andere meiden omgaat dan toen wanneer jullie nog wat hadden.
Geef hem wat tijd, dat hij zich wat macho gedraagt kan ook komen doordat hij nog in de war is o.i.d. doordat het uit is.
Hij is 15, puberteit, en mensen veranderen nu eenmaal. Dat hij nu anders doet tegen meisjes dan eerst, dat moet hij zelf weten, hij heeft niks meer met jou, dus er zou ook geen reden meer moeten zijn waarom hij zich bezwaard zou moeten voelen omdat jij altijd jaloers was. Als hij zich zo beter voelt dan eerst, dan moet hij dat vooral doen.
Wat Kraplapje zegt, niet te lang in blijven hangen. Jullie zijn pas kort uit elkaar, hij geniet van zijn vrijheid en hoeft met niemand rekening te houden. Dat is toch zijn goed recht?
Overigens snap ik niet waarom als hij je zoveel pijn heeft gedaan en je hart gebroken heeft etc jij je nog zo druk om hem maakt. Je wil de vriendschap terug met iemand die je zo verdrietig heeft gemaakt? Ik zou hem eerder proberen te vergeten dan proberen het contact weer te herstellen.