-------
Hoezo is het moeilijk om beide evenveel aandacht te geven? Dat je een vriend hebt, betekent niet dat je geen tijd meer hebt voor je vrienden.
Klopt, maar voordat ik iets met A had zat ik veel meer naast andere vrienden. Nu is dat minder omdat A en ik ook naast elkaar willen zitten.
Dan begrijp ik best dat jouw vrienden dat irritant vinden. Luister, een vriend hebben is heel leuk, maar kun je niet een paar lessen gewoon met jouw vriendinnen zitten en niet alleen maar met je vriend?
Jemig dat ze nu al gaan dreigen. Vind ik een beetje raar. Ze kunnen toch gewoon bij die groep gaan zitten?
Wat een stelletje aanstellers zeg. :’) Dus je moet maar geen relatie aangaan omdat je vrienden zich dan ondergewaardeerd voelen? Het is toch logisch dat als je met iemand een relatie hebt, dat je daar wat meer aandacht aan wilt besteden? Jullie kunnen toch wel gewoon met elkaar blijven omgaan? Doe gewoon 50/50. De ene les zit je naast een vriendin/vriend en bij de andere zit je naast je vriend.
Dat wat Napoleon zegt ja.
Ik vind dat je vrienden zich ontzettend aanstellen. Wat een kleuter gedrag.
Ik was eerst in het weekend ook vaak bij mijn vrienden. Nu heb ik een vriend die ik alleen in het weekend kan zien en heb ik minder tijd om mijn vrienden te zien.
Het zijn je vrienden. Ze zouden jouw geluk prioriteit nummer één moeten vinden.