.

-

Kun je hem niet bellen?

-

mss heeft ie iets met zn mobiel? heb ik ook wel is gehad dat ik mn mobiel kapot had laten vallen.

Hij heeft wel gewoon die snap geopend… dat is juist het vreemde er aan

Ik zou t gewoon even afwachten, misschien had ie t wel gewoon druk en is toen vergeten om op je snap te antwoorden?

dat is inderdaad logisch maar omdat ik zijn whatsapp profiel foto kan zien en laatste gezien en maar een vinkje heb, ben ik bang dat hij me verwijderd of geblokkeerd heeft, wat ik dus niet snap aangezien er niks ergs of iets is gebeurd etc.

Ik zou deze signalen heel anders oppakken dan ‘even druk’ ik zou denken oke hij wilt niet meer.
Je hebt ‘moeite’ gedaan om te vragen of er wat is etc.
Als je niks hoort kan je er van uit gaan (ik zeg niet dat het zo is) dat hij geen contact meer wilt.

Soms gebeurd dat.

Ik denk dat ook, maar omdat het zo plotseling is. Gisteravond hadden we nog een heel leuk gesprek en de dagen ervoor ook en opeens deze omslag vind ik vreemd en erg jammer.
Ik ga hem nu ook niet spammen, als het zo is dan is het zo.

Als hij je zou geblokt hebben, kan je volgens mij niet meer naar hem sturen op whatsapp, als ik me niet vergis. Hij heeft wss gewoon zijn instellingen aangepast (je kan ‘laatst gezien’ ook uitschakelen he ) Misschien heeft hij het gewoon even druk…

Uh ik denk eerlijk gezegd dat hij niks meer met jullie te maken wil hebben, geen contact meer niks

Ja begrijp ik.
btw je kan wel dingen naar iemand sturen via whatsapp maar dan krijg je 1 vinkje, is me overkomen dus ik weet het haha (Was btw voor de reactie boven mij)

Wat ik denk is misschien heeft hij bindingsangst dat ie dacht wow dit gaat de serieuze kant op en dat ie dan denkt nu kappen voordat het echt wordt ofzo. Of misschien is er iets aan de hand dat hij je moest blokkeren? contact met een nieuwe meid etc etc etc.
maar ja we kunnen het natuurlijk niet weten, als ie maar eens reageerde zou alles zoveel makkelijker zijn.

Had ik vandaag ook een soort van. Maar bij de jongen met wie ik app komt er dan 1 vinkje maar hij was gewoon even weg en reageerde na een paar uur weer. Niet te druk om maken… Maar als het te lang gaat duren 1/2 dagen dan zou ik me er bij neerleggen dat hij dus geen contact meer wel.
Al zou ik het niet zo netjes vinden hoe hij het gedaan heeft dan…

ja dat ook, normaal ben ik nooit dat ik in de stres raak als hij niet reageert haha. Alleen nu die dingen opeens niet meer zichtbaar zijn :cold_sweat:

Dat vind ik ook, als na 2 dagen nog geen teken van ‘leven’ is zeg maar stuur ik hem gewoon een bericht of snap met er in dat als hij geen contact meer wil ik het niet erg vind maar dat ik wel graag zou willen weten waarom dit opeens

Hij had zelf tegen die vriendin gezegd dat hij niet wist of hij me echt leuk vond omdat hij me daar nog niet goed genoeg voor kon. ach ja valt weinig aan te doen :frowning_face:

Begrijpelijk hoor… Zeker als je iemand leuk vindt, word je daar gewoon heel onzeker van he… Missch stuurt hij morgen of overmorgen wel :slightly_smiling_face:

Ja precies!
ik hoop het, maar omdat hij niet reageerde op een snap waar ik vroeg of hij me blokte :bored: