.

,

Sorry hoor maar als jij verliefd bent op je huidige vriend, je jaloers bent als je ex met een ander is en twijfelt of je je beste vriend leuk vind. Zou ik het uitmaken met je huidige vriend want dit verdient hij niet. En dat je jezelf een ego voelt begrijp ik wel. Want dat ben je nu ook. Als ik jou was zou ik maar eens goed nadenken wat je nu eigenlijk wilt. Want het klinkt alsof je niet klaar bent voor een serieuze relatie.

Ik denk dat het niet gek is dat je die gevoelens voor je ex hebt. Hoe lullig jullie ook uit elkaar zijn gegaan, jullie hebben toch een relatie gehad. Dat van je beste vriend begrijp ik ook, ik heb het ook een beetje met mijn beste vriendin. Het is denk ik een beetje een jaloers gevoel. Eigenlijk ben je volgens mij dus best normaal :wink: richt je dus nu maar op je eigen relatie zonder je zorgen te majen over de andere twee jongens.

Heb je ooit nagedacht over je huidige vriend? Je vind hem leuk, je hebt gevoelens voor je ex en je beste vriend? Heb je hem dit Ć¼berhaupt verteld?

x

x

Nee wtf, waarom zou je het uitmaken met je huidige vriend doe normaal zeg.
Blokkeer je ex overal. En dat meisje ook. En desnoods vrienden van hem ook. Zorg dat je niks meer van hem te weten kan komen.

x

Ik denk dat het gekwetste gevoel blijft hangen en dat jij dit vermengd met andere gevoelens.