-

Dag meiden, vanwege tijdgebrek heb ik besloten dit verhaal (voorlopig) te stoppen en ook van girlscene af te halen. Het gaat me momenteel gewoon niet lukken om elke week stukjes te posten. Wie weet zet het ik er ooit nog eens op, maar ik moet even kijken hoe het met tijd en alles uit gaat komen. Alvast bedankt voor jullie begrip!

Wat schrijf jij leuk!

Dit. Echt geweldig!

Leuuk! Ik volg!

(ik?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:)(?)(nee toch)

Anyway, ontzettend leuk weer! Je schrijft heel fris en simpel, leest dus lekker door :grinning: En ik heb geen problemen met de dialooginspringingen (alleen dit stukje ‘‘Is je mobiel al weer gemaakt?’’ Ik knikte. ‘‘Sinds gisteren.’’ was een beetje onduidelijk, maar zeker niet onbegrijpelijk haha)

mooi!!

Je hebt een zeer fijne schrijfstijl! Zeer duidelijk. Ik volg! :stuck_out_tongue:

Ik volg!

verder!!

Mag ik Samuel nu alvast claimen als mijn toekomstige echtgenoot (+ het recht om van hem te scheiden als hij toch een klootzaak blijkt te zijn) :grinning:

Ik ben benieuwd! Ik heb je verhaal net bijgelezen en je schrijft heel fijn. :slightly_smiling_face:

fijne kerst!

Hm leuk verhaal, ben benieuwd hoe het verder gaat

:upside_down_face: Echt super Leuk ik volg(als ik weet hoe dat moet) :upside_down_face:

:upside_down_face: Echt super Leuk ik volg(als ik weet hoe dat moet) :upside_down_face:

Goed geschreven!

Ik hoop egt dat je snel weer veder gaat het is zo spannend :upside_down_face: :hugs:

Nieuwe volger!