.

.

Ja super jammer voor je, maar je hebt zo’n verbod met een reden. Gewoon lekker wachten.

Dealen met de consequenties en gewoon lekker thuis blijven.

Huh moest je helemaal naar halt voor het stelen van een armbandje en een zonnebril?
Naja ik zou gewoon een jaar wachten zo lang is dat nou ook weer niet. Al denk ik niet dat ze je herkennen, maar om meer problemen te voorkomen.

ik zou het nogal debiel vinden als je zou gaan want het is deel van je straf
en als je gaat mag ik hopen dat ze je herkennen
er hangen camera’s weet je

Ik zou echt niet gaan. Als je dan gepakt wordt ben je gewoon de lul. Zo geweldig is de primark toch ook weer niet? :’) komop, half jaartje nog.

Wat gaat er dan gebeuren als ze je wel herkennen? Kun je je haar niet anders doen, of veel make up of juist niks? Dan zie je er ook een stuk onherkenbaarder uit. Maar goed ik weet niet wat de consequenties zijn.

En waarom steel je ook eigenlijk bij de primark? Zo duur is en armbandje en een zonnebril daar toch niet :’)

Stelen is stelen… Wat maakt t nou uit of een armbandje of een jas is.

Dan pleeg je huisvredebreuk. Maximaal gevangenisstraf van 1 jaar, anders werkstraf en/of geldboete. Maar ik weet niet of TS minderjarig is.

Ja dat is lullig, had je er maar eerder over na moeten denken.
Wat kost nou een armbandje en een zonnebril bij de primark? 8 euro misschien?
Je zou maar moeten wachten tot mei wil je niet meer gezeik horen.

Je hebt je straf niet voor niets.

Waarom zou je in de Primark stelen, alles is daar al zo goed als gratis :’) Maar goed, ik denk dat ze je niet echt zullen herkennen, zeker niet als je een bril opzet en je haar verft ofzo. Of gewoon wachten.

Oh, ik heb eroverheen gelezen dat je ook echt bij de Primark hebt gestolen. Het is vragen om problemen als je er weer heen gaat. Waarom stelen bij de Primark sowieso, het is inderdaad al zo goedkoop…

Gewoon wachten. Ik sta ook in een winkel, wij (her)kennen alle klanten met een winkelverbod…

Je moet je maar gewoon aan de regels houden.
Je overtreedt ze al een keer en vervolgens wil je dit nog een keer gaan doen.
Belachelijk. Je hebt een winkelverbod niet voor niks, deal with it.
Had je maar moeten nadenken voordat je überhaupt iets steelt.

Dan zou ik het risico niet nemen als ik jou was. En je kunt heus wel een halfjaartje zonder de primark. Denk je misschien wel 3x na voordat je weer iets wilt stelen.