/

/

/

Ik denk dat het ook wel wat zegt dat hij niks van zich heeft laten horen toch? Ik zou het niet doen.

/

Tjaaa, ik begrijp niet waarom je hem eigenlijk in 1x helemaal geblokt heb op alles. Hij zou wel gedacht hebben, ik ben afgewezen. Dat is waarschijnlijk ook waarom hij zo kortaf reageerde op snap. Maar misschien wacht hij elke dag nog op jou berichtje, en is hij jou ook niet vergeten. Ik zou het gewoon proberen ! en aan z’n reactie dan is wel op te maken, hoe hij er over denkt :wink:

~Uitleggen hoe of wat, (zoals je nu ook tegen ons gedaan hebt zegmaar) en dan ook vertellen dat je hem niet kan vergeten. Ben benieuwddd!

/

Je hebt in ieder geval niks te verliezen, niet geschoten is altijd mis, dat wel

/

Successs! xxx

/

Uitleggen hoe of wat (zoals je nu ook tegen ons gedaan hebt zegmaar) en dan ook vertellen dat je hem niet kan vergeten, waarom je hem terug appt enz. en hem dan ook een vraag stellen van bijv. ‘‘Hoe denk jij erover?’’

/

/

/

Misschien is hij geschrokken dat je plots tegen hem praatte na lange tijd? Ik zou hem met rust laten, wie weet knoopt hij toch nog een gesprek met je aan…

/

Hoe weet je zo zeker dat ie je geblokt heeft? Ik heb ook zooo vaak gedacht dat iemand me blokte en dat bleek uiteindelijk ook niet zo te zijn…

wow wat een lul dat die eerst wat terug stuurt en dan je blokkeert… maar misschien heeft hij je wel niet echt geblokkeerd ??

/

/