-

Laat maar, dit is mijn oude account.

kijk privebericht

Dankjewel :slightly_smiling_face:

Moeilijke situatie dit. Mag ik vragen wat voor een roddels het zijn? Ik vraag me namelijk af hoe erg het kan zijn, dat die vrienden jou er niet door mogen. Misschien is het namelijk zo’n groot probleem niet.

Ik geef jou in ieder geval weer het advies wat ik zowat iedereen geef: ‘ga met hem praten’. Ook al hebben jullie misschien alles al besproken, maak hem nóg een keer duidelijk dat je hem leuk vindt. Stel aan hem voor om ook aan zijn vrienden te vertellen dat die roddels leugens zijn, en als het echt goede vrienden zijn, kan ik het me niet voorstellen dat ze dan nog moeilijk doen. Het boeit die vrienden waarschijnlijk toch weinig.

Succes!

Dankjewel voor je reactie en dat je meedenkt :slightly_smiling_face:
Roddels dat ik bijvoorbeeld bi-seksueel of lesbisch ben. Echte onzin, en ik vraag me ook af waar het op slaat maarja. Maar dat meisje heeft de ‘‘zielige’’ rol op zich genomen en doet alsof zij het slachtoffer is. Snap je? Op die manier…

Hmm… waar in godsnaam moet zij het slachtoffer van zijn? Achja sommige meiden zijn gewoon echt kinderachtig blijkt maar.

En van dat leschisch - bi-seksueel zijn; dat is echt weer zoiets waarvan je denkt: is dat zo erg wel? Ik ben zelf bi, en vindt dat echt geen probleem, en snap niet waarom andere mensen het bijvoorbeeld gebruiken om iemand te vernederen… Maarja dat ben ik dan. Ik snap best dat dat erg vervelend kan zijn als iemand dat over jou lult terwijl het niet waar is.

Toch zou ik als je die jongen echt leuk vind, proberen met hem te praten en ook met zijn vrienden. En stel die vrienden mogen jou dan nog niet; dan zou ik denken van gast zoek andere vrienden want zij zijn het niet waard.
Succes!

Slotje dus